Favorilerime ekle

The Vampire Diaries

2009 Dram, Fantastik, Korku, Gizem, Romantik, Gerilim 43 Dakika ABD Yönetmen: Chris Grismer, Joshua Butler, Michael A. Allowitz IMDb: 7.8


The Vampire Diaries ; Ailelerini dört ay önce bir trafik kazasında kaybetmiş olan 17 yaşındaki Elena ve 15 yaşındaki kardeşi Jeremy, yaşadıkları acı sonrası hayatlarına devam etmeye çalışmaktadırlar. Elena çevresinde her zaman güzelliği ve başarılı bir öğrenci olmasıyla ön planda olmuştur. Yaşadığı acıyı dış dünyadan saklama çabasındadır. İki vampir kardeşten Stefan ve Damon'ın kasabaya gelmesiyle, Elena'yla Stefan hemen birbirlerine karşı ilgi duymaya başlarlar.

Dizi bu hikayeden yola çıkarak, ufak bir kasabadaki iki vampir kardeşin Elena isimli genç kıza karşı duydukları tutku yüzünden birbirleriyle mücadele içerisinde olmalarını konu alıyor. Vampirlerden daha iyi huylu olarak tanımlayabileceğimizin adı Stefan, daha sert ve karanlık görünümlü olan ve insan kanı içme konusunda herhangi bir vicdan azabı duymayansa Damon. Bu iki vampirin birbirleriyle mücadelesi sırasında yalnızca Elena değil, genç kızın ailesi ve kasabanın diğer sakinleri de tehlike altında olacak.

Bu diziyi izledim
1. Sezon
22 Bölüm
2. Sezon
22 Bölüm
3. Sezon
22 Bölüm
4. Sezon
23 Bölüm
5. Sezon
22 Bölüm
6. Sezon
22 Bölüm
7. Sezon
22 Bölüm
8. Sezon
16 Bölüm

Dizi hakkında ne dediler?

  1. @zehra obrien

    şimdi teen wolfu izliyorum bunuda izlemeyi düşünüyorum umarım teen wolf kadar güzeldir

  2. @Tuana

    Ya inanılmaz bi diziydi keşke bitmeseydi her anı heyecanla devam etti ve müthiş bir şekilde sürüklüyor kesinlikle başlayınnnnn - delena❤ben- jdrjfjdjxkdlfjdj

  3. @karajessi

    5.sezona kadar efsane dızı sonrası fınal merakı ıcın ızlendı ama unutulmazlar arasında yer alır

  4. @Lorenzo

    The originals hariç aynı bu tarz yabancı dizi bilen varmı

  5. @glnrgnn

    Başından sonuna kadar asla vazgeçmedim sabırla ve büyük bir mutlulukla izledim ancak Son sezon olması son bölüm olması son olması... bu dizi bir efsane ve efsaneler ölmez...

  6. @Allisa

    Jeremy nin elenadan 1 yaş büyük olduğu gercegi

  7. @Zehra kurklu

    Bel ağrı si 20 yıldır var ayakta ve iş yaparken daha da çok alıyor

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @fire and blood

    ben diziyi izliyodum ama sonra elena falan tabuttaydı ve bıraktım 7. sezonda ama diğer sezonlar güzel

  9. @iska77

    millet ilk once bunu mu izleyeyim yoksa originalsi mi?

  10. @slm

    ilk izlediğim yabancı dizi bence izleyin çok güzel.

  11. @nbjnmkknk

    bmbjjhk

  12. @iamnotfake

    dizi 4. sezona kadar bayağı iyi gidiyordu ve pek saçmalık yoktu fakat sonrasında olayı falan çok değişti. bence 4. sezona kadar izleyin. eğer çok beğenirseniz 5 ve 6'yı da izleyin ama 7. sezonu izlemeyin. izlemezseniz pek bir şey kaçırmazsınız 7. sezon aşırı sıkıcı. yine de dizi çok iyi başlamanızı tavsiye ederim :)

  13. @trolgamer

    8.sezon'a kaldıgım yerden devam edıyorum inşallah güzel süprizler bekler beni

  14. @selin_1283

    final ne zaman yayınlanıcak 8. sezona yeni geçtim

  15. @klaus-coroline

    Dizi çok güzel hic düşünmeden izleyin

  16. @Blaze of Sparks

    Güzel dizi

  17. @ian_golge

    Dünyadaki en güzel dizi.

  18. @sıla_inci

    süper bir film ya 8.sezonda son bulmasın devamı gelsin

  19. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Skull

    Nina gelecek final bölümde

  20. @alira

    Kim ne derse desin bende Elena'sız sarmayacağını düşünüyordum ama cidden mükemmel 5.sezondan önceside sonrası kadar güzel.Başlamak isteyenler başlasın mutlaka

  21. @Londrea

    8.sezonun son sezon olması :((

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @karajessi

    dızı ılk 5 sezon guzeldı sonra cok cıvıttı resmen fıyaskoya dondu ızlemeyı dusunenler ılk 5 te bırakın bence 8 bıle ısraf yaaa orıgınals a gecın o tam gaz super devam edıyor

  23. @yarenuss

    Herkese tavsiye ederim abi çok iyi dizi ya 😂😍 bağımlı oldum

  24. @Uğur Can BULUT

    kardeş sıktı
    ne gerek var
    bitir gitsin

  25. @Koalaley

    Nina dobrev kalsa iyiydi aslında 7.sezon onsuz ot gibi geçiyo

  26. @sananebedirzo

    yeni bölüm bugün yayınlandı neden koymadınız

  27. @Sude_gdr

    Ya lanet olsun bugün yeni bölüm yayınlandı buraya niye koymadiniz çok üzüldüm :'(

  28. @Monokuma

    Bu diziye yeni başladım ve çok beğendim kesinlikle tavsiye ederim.

  29. @busraa1808

    yeni sezon ne zaman başlayacak bilen var mı?

  30. @selcnnnefe

    bu diziyi izleme listeme nasıl alabilirim , bilen var mı

  31. @Naz1905

    Bi şey sorcam da diğer sezon ne zaman başlayacak bilen var mı

  32. @MechanicAnimal

    süper kesinlikle herkes başlasın :D

  33. @cemrey99

    Aslında çok basit ama saran bir dizi denebilir:D

  34. @Gulicka

    Cok sevdm diziyi ) tv de gitmiyo dimi ??

  35. @Tommiker

    şu diziye başlamadan önce biraz ergen dizisi falan sandım pek kendine çekmedi sonra dizi yokluğunda bi başladım fark ettim ki çok büyük hata yapmışım daha başlamadıysanız tereddüt ediyosanız hata yaparsınız kesin başlayın..

  36. @TVDdeniz

    ben ilk sezonundan beri takip ediorum hastası oldum resmen 6 sezon 16 bölüm nezaman gelicek acaba

  37. @queen99

    6. sezonda da elena vampir mi?

  38. @pretty009

    4 yıldır takip ediyorum bu diziyi gerçekten çok başarılı şiddetle tavsiye ederim özellikle 2.ve3.sezon harikaaa

  39. @jensenacklesdelisi

    başlasammı bilmiyorum

  40. @sude99

    Ben daha yeni başladım ama bayıldım:)

  41. @bonnie-bennet

    phesmentos ensendiea

  42. @Sweet_Dreams

    neden final oluyor kii

  43. @busesancaklii

    Arkadaşlar ne zaman yayımlanacak sezonun diğer bölümleri? Bilgisi olan var mı?

  44. @kubibengi

    yaaaa neden 2 ekim sezon ortası finali mi?

  45. @bogazici

    Son bolüm ne zaman çıkıcak?

  46. @glcnylm

    eeee izleyemicekmiyiz artık

  47. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mormorik

    Ne zaman izleyebilicez ?

  48. @hilaldursun1483

    artık 2 ekim gelmeliiii!!!

  49. @aysegltgn

    2 ekimde yayınlanır yaınlanmaz sitede izleyebilecekmiyiz

  50. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Ririchyo

    dizi hakkındaki tek yorumum kimi tutsam elimde kaldııı yuhh diyorum bu dizide çift denen bişe yok dizideki kızlara erkek dayanmıyo calorine kendini aştı matt tyler klauss .....vs elena yollu zaten damon stefan ohh yürüttü ikisinide bonnie yazık her gördüğüne aşık oldu laa kızın her sevdiği adamda öldü allahın gudumetsizi bi jeremy kaldı oda öldüde geri geldi okadar yaniii

  51. @Vampire2

    Lexi de döneydi iyiydi :D

  52. @Beyzayrlky

    Filmin hastası oluyon izleyin 6 günde 4. sezon 13.bölümdeyim :3

  53. @recelyapanari

    Arkadaşlar 6. sezon 2 Ekim'de

  54. @redhack009

    Arkadaşlar 6.sezon ne zaman başlıcak tam bi tarih bilen var mı ??

  55. @HOPE.

    ya şimdi dizinin en önemli rolü öldü geri mi gelecek ? bide caroline the originals'a geçiş yapacak diyorlar bi bilginiz varsa cevaplayın lütfen..

  56. @aleynaztrk55

    the vampire diares in 6. sezonu ne zaman gelicek acaba
    yani ben acayip merak ediyorum ve 5. sezonu çok yakın bir zamanda bitirdim
    eminim ki harika bir sezon olucak
    yen sezon ne zaman geliyo ?

  57. @dncr1907

    the vampire diaries gibi başka güzel dizi var mı ?

  58. @YNWA

    Alaric öldüğünden beri diziden epey bi soğudum.

  59. @Nermauja

    Başlayımmı ?

  60. @stilydia

    bu diziye en cok geri dinmesini istediyim karakter ALARIC SALTZMAN ve geri donmesine cok sevindim darisi lexinin basina

  61. @klauss

    filmm cok güzell :)

  62. @meldasonmez33

    Dizi ne zaman baslayacak merakla beklemekteyızz bilen bırı cvp versın :)

  63. @Nessie

    Nina dobrev faktörü bi tarafa twilightın dizi haline getirilmiş halidir, ne yazık ki ilk bölümden kalite namına pek bir şey göstermemiştir.Sırf Nina dobrevin hatrına bir kaç bölüm daha şans verdiğim sıradan bir ıssırık dizisi.Konunun geçtiği kasabaya biraz fazla gelebilecek bir dizi.Daha ilk bölümden 2 saldırıda 2 ölü 1 yaralı var, herhalde dizinin finalinde kasabada insan kalmayacak. Yaşasın vampirler hurraa

  64. @sudeu

    damon ile bonnei sevgilii oluyolar ?

  65. @sudeu

    heyyyyy

  66. @su_ylcnkya

    acaba yine aynı kanalda mı yayınlanır yokssa kanalı değişir mi bilgisi olan var mı

  67. @vampire1907

    5.sezon 2. bölüm bende açılmıyor nedenini bilen var mı ?

  68. @muratcantekin

    6 sezon ne zaman başlıkcak bilgisi olan varmı ?

  69. @diana421n

    HERKESİN İZLEMESİ LAZIM,HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL DİZİ <3

  70. @symnr

    lütfen ingilizce alt yazılarını yerleştirir misiniz 2. ve 4. sezonun.

  71. @muratcantekin

    dizi ne zaman başlıycakkkk

  72. @gokcen_28

    film çok güzell :)

  73. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @lolololipop

    6. sezon cıkıcak mı ?

  74. @damon0

    6.sezonu merakla bekliyorum ne zaman çıkar bilgisi olan varmı? :Ddd

  75. @baraka80

    6.sezon ne zaman başalar

  76. @baraka80

    6.sezon varmı ?
    6.sezon varmı ?

  77. @hilalsorgulu

    6.sezon ne zaman çıkacak birbilgisi olan varmı ?

  78. @mavilimonata

    julie öyle dedi ama bilinmez kitaba göre giderlerse stelena olacak

  79. @zubeyde91

    stelena geri dönermi sizceee

  80. @dean20

    17. BÖLÜM NERDEEEE

  81. @SilenCe

    The Originals da bi şekilde Stefan'ın da olduğu dönemler konu alınsa katterina ve Damon eşlik etse tabi,çok güzel olur bence... yeter ki şu Elena olmasın mıymıntı halleri kızlardan soğuttu beni..

  82. @EvinDelisi_

    5. sezon 16. bölüm ne zaman eklenecek bilgisi olan var mı?

  83. @Mr.BOO

    Bence The Originals Bu diziyi solda sıfır bıraktı, bunuda halen takıp ediyorum ama konuları süreklilik göstermeye başladı..

  84. @elenagilbert

    THE VAMPİRE DİARİES in 6. sezonu çıkar................

  85. @BayanHarikaa

    4.sezonda biraz sıkılsamda bu sezon DOPDOLU gidiyor :D

×