Şifremi unuttum
Reklami kapat [x]
Reklami kapat [x]
Mailru
Openload
Işıkları kapat
Sinema modu
Reklami gec
Reklami gec

Agents of S.H.I.E.L.D - 1. sezon 17. bölüm

Turn, Turn, Turn

Beğeni
Altyazı: Divxplanet
Daha sonra izle

Bölüm hakkında ne dediler?

Yorum yapmak için giriş yapın
LuckyMember - 9 ay önce
HAIL HYDRA :D hepimiz hydrayız qwelşöeqweqsad
busraozmen0 - 10 ay önce
kafam karıstı :/
neler oluyo yetisemiyorum heyecana
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
denizgeyikci - 2 yıl önce

ya o kadar skye'la yakınlaştılar sonunda diye sevinmiştim nasıl olur buuu bari hydraya sızmak için öyle yapmış olsa inşallah iyi taraftadır
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Avogadro - 2 yıl önce
Bu bölüm kaptan amerika 2 nin zamnıyla bağlantılı.Bende kendime soruyordum bu hydra nerde diye
buraya
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
caandace - 2 yıl önce
En en en en efso bölümdü bu ya
Ward ben seni seviyordum sen neden böyle yaptın, sevdigim karakterler niye hep kötü adam çıkıyor ya, Garret i de sevmiştim
selincilik - 2 yıl önce
İşler artık daha fazla karışamaz dedikçe karışıyor.
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
cagkanesnaf - 2 yıl önce

arkadaşlar açıklıyorum bende hydradanım
amoslu - 2 yıl önce
Bide Gösterseler O şikisi Fena Olurdu Yaşa sın S.H:İ:E:L:D
amoslu - 2 yıl önce
Ben Wardla-Wall ı Kızı
Çok Fenaydı Yalnız Hydra kim Olaylar Fena War Haydra Olmasında Ne Bok Olursa Olsun -
salihbedir - 2 yıl önce
geçen bölğmdeki mavi yaratık kim di ???
salihbedir - 2 yıl önce
höh kim hydra lan yuh olaylar karman çorman
TheGodba - 2 yıl önce
bu nasıl bi bölümdü
busebru - 2 yıl önce
ama olmaz ki ya :((((
JetEmre - 2 yıl önce
ov yoooooooooooooo
virbator - 2 yıl önce
öffff captain amerikayla birlikte şu bölümleri izleyin. yemede yanında yat yani :D
nicewarmbed - 2 yıl önce
höh ama artık
painkillers - 2 yıl önce
Kim Hydra belli değil...
MrtTyLnDrgN - 3 yıl önce
Bu bölümde geçenler, Captain America: The Winter Soldier filminden sonra geçmektedir, filmi izlemeden bölümü izlememenizi tavsiye ederim.