Şifremi unuttum
Reklami kapat [x]
Reklami gec
Reklami gec

Agents of S.H.I.E.L.D - 3. sezon 20. bölüm

Emancipation

Sosyal Ağlarda Paylaş
Altyazı: Divxplanet
Daha sonra izle

Bölüm hakkında ne dediler?

Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Nazenin - bir yıl önce
Bunlar komple #TeamCap :D
Yalnız Elena kolyesini Mack e verdiğine göre o uzay aracında ölen kişi Mack mi olacak?
Ama yapmayın kardeşim, dizide en aklı başında dediğimiz adamı, Doktor Garner ı, Lash e çevirdiniz. Ondan sonraki aklı başında olan adamı da uzaylarda heba mı edeceksiniz :/
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
takeuchi - bir yıl önce

MİLLETİ OYALADIKLARI NE KADAR BELLİ YANLIS HATIRLAMIYORSAM LASH BOYUT GEÇİTİ FİLAN AÇIYODU SANIRSAM VE KOVANIN SALDIRISI YANINDA EZIK KALDI BEYİNDEKİ PARAZİTİ CEKTI ALDI KOVANIN GÖĞSÜNE KOCAMAN YARA AÇTI KOVANI ÇOK RAHAT ÖLDÜREBİLİRDİ
DİZİ ESKİSİ KADAR SARMIYOR ARTIK Sözde AGENT OF SHIELD DIYOLAR ISMINE YENILMEZLERDEN öRNEK OLARAK SADECE KONUSMA DUYUYORUZ şöYLE YAPTI BöYLE YAPTI 10 15 saniye eski filmlerden bir sahne bile verseler bu izleyiciye yeterde artar bile düşünüyorum
spyder14 - bir yıl önce
bir an Ghost Rider zannettim adami...bi heyecanlandim sonra hayal kirkligi...
cagkanesnaf - bir yıl önce
Filmi daha izlemedim o yüzden kestiremiyorum tam timeline olarak filmden sonrası mı öncesi mi şuan?
YasliKurt - bir yıl önce
beynim yandı benim hee bu bölümü ben izlemişim zaten ama 3 saat önce yüklendi diyor ne oluyor yav
Dizinin diğer bölümleri
1/4
«
»