Sinema Modu

Daha sonra izle
Arrow4. sezon 8. bölümLegends of Yesterday
Beğendim
Beğenmedim

Altyazı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @rebekah34

    Bu Barryde çizgiyi aşıyor ama :)

  2. @grandchamp

    ne salak salak yorumlar yapıyorsunuz lan

  3. @Elijahh

    barry olmasa napacanız bilmem

  4. @ozlem74

    4.sezon 8.bölüm...ve arrow da laf olsun torba dolsun diye baktığım bir dizi haline geldi ne yazık ki :(...çok dizi takip eden benim gibi biri için maalesef arrow 3. sezonda miyadını tamamlamıştır bunu kabul etmem lazım artık , devamını seyredeceklere kolay gelsin.

  5. @BeyBaba

    Arkadaşlar izlemeden The Flash ın son bölümünü izleyin Bu onun devamı Daha çok tad alırsınız

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Lip Gallagher


    Bizimkilerin külleri orda bırakmaları çok saçma birinin gelip alacağı çok belliydi zaten çok abes kaçmış

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Ege.J


    2.39 Avenger Age Of Ultron gönderme. :D

  8. @Regionella

    Saçma sapan bir bölümdü, Flash'ı izlemek zorunda değiliz ki. Diziye ilgimi kırdı resmen.

  9. @MertcanK123

    Yok arkadaş ya arrow da bitti biz bunu arrow diye izliyorduk şimdi birinde kanat birinde ses iyice sacmaladilar izlenmzez bidaha

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ugur125


    al işte hyavanın çocuğu malcolm neyin peşinde yine kıçlarını yırtarak öldürdüler adamı bu lazarus tamı canlandırcak nabıcak o külleri . damien dark gelir sandım ilk külleri almaya bu geldi bizimkiler keşke bırakmasaydı külleri

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @WaNDaLL


    Malcolm'da 5.boyut karakteri gibi bianda çıkıyor 2 bölumdur.

  12. @CatMan :)

    carter da carter şimdi :D

  13. @Gizem77

    arkadaşlar flash ve arrow birlikte giden bir dizi. İkisini de izleyin ki bir anlamı olsun. Başlamak isteyenler 2. sezon arrowu bitirdikten sonra sırasıyla bir flash bir arrow izleyerek bu güne gelebilir ve günceli yakalayabilirler.

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ahmetkarasu06

    Malcolm ne işssiz adamsın sen be :D

  15. @pc_pc

    heisenberg55 haklı ortak bölüm çekmişler ve bu bölümde sanki yanlış bölüm izliyormuş izlenimine kapılmamak için flash'ın 2.sezon 8. bölümünü izledikten sonra bunu izleyin

  16. @hhaaqqaann

    Bir önceki bölümle uzaktan yakından alakası yok bu ne böyle??

  17. @merlinxx

    Bu bölümü izlemeden The Flash ın 2.sezon 8.bölümü izleyin....

  18. bu bölüm neden yok araya mı girdiler

×