Şifremi unuttum
Reklami kapat [x]
Reklami kapat [x]
Mailru
Openload
Işıkları kapat
Sinema modu
Reklami gec
Reklami gec

Teen Wolf - 2. sezon 9. bölüm

Party Guessed

Sosyal Ağlarda Paylaş
Altyazı: Divxplanet
Daha sonra izle

Bölüm hakkında ne dediler?

ygmrdzn - 2 yıl önce
ya benimsin ya kara toprağın dgfhsfdsgffdjghfdsjsdgfg
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
kobeyoce - 2 yıl önce
allisonun annesini hiç sevmezdim ama ölürken gözlerim doldu
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
PLLTW - 2 yıl önce
Vay Peter dirildin mi kanka sen? nwıor
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
PLLTW - 2 yıl önce
Ben hep Kanima'nın yöneticisini kimyacı 'Harris' hoca zannettim. Valla günahını aldık hakkını helal et kanka
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Bayelgin - 2 yıl önce
Büyük ihtimalle master of kanima Matt ama. ya Scott içtiği zehirli içki yüzünden öyle bir şey gördüyse. Yani Scot'ın bölüm sonunda gördüğü sanrı da olabilir.
selenagomez61 - 2 yıl önce
ya ağlaya ağlaya bir hal oldum gözlerim kıpkırmızı oldu
ronweasley - 3 yıl önce
Allison ağlarken benim bile gözlerim doldu
savior - 3 yıl önce
Allison nasıl ağladı yaa benim bile gözüm doldu :'(
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
PumpkinJuice - 3 yıl önce
Ya bu nasıl bi bölümdü her sey karmakarısık oldu öncelikle peterın tekrar dirilmesi hiç iyi olmadı lydia salaklık etti sonra allisonun annesi iyi ki öldü valla ona sevindim sfjdskjfd ama kanimayı yönetenin matt çıkmasını beklemiyodum. ona ben basından gıcık oluyodum ama o oldugu aklıma gelmedi bile
teenwolf_123 - 3 yıl önce
MAL Lydia
teenwolf_123 - 3 yıl önce
Çok seviyorumm bu diziyiii yaa <3 Scoot <3 Derek <3
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
MetinBy - 3 yıl önce
Lan Lydia içkilere uyku ilacı katmış toplu katliam :D
MetinBy - 3 yıl önce
Bu dizide ne kadar çok Gay var lan abi ne iş ? o.O
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
idil_ceyda - 3 yıl önce
peter
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
mahomielif - 3 yıl önce
kanima kim anlamadım ben ya
asadr1453 - 3 yıl önce
normal bi bölümdü
scoallistalyd - 3 yıl önce
Bu diziyi izlerken çıldıran tek benmiyim :D
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
gallifreynomore - 3 yıl önce
sonunda peter <3 <3
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Celine01 - 3 yıl önce
Kanima'yı kontrol edenin Matt olduğunu Allison'la arabada geçirdikleri vakitte sezmiştim zaten... :(( Lydia'ya gelince ... Ufff !! Şimdi Derek Beta mı oldu tekrar ?
supernatural666 - 3 yıl önce
Lydia'ya noluyor ya :O
DDereKK - 3 yıl önce
çok güzel değildi bu bölüm ama güzeldi lydiya mal :)
whygod - 3 yıl önce
DEHŞET.
PSawyer - 3 yıl önce
nicewarmbed - 3 yıl önce
Beacon Hills'in resmi takvimi ay takvim olsa gerek, herkes dolunay zamanını biliyor.
kbgcr - 3 yıl önce
Süperdi,daha önce böyle senaryo görmedim süper
Eyltrn - 3 yıl önce
Bu diziye başlarken çok düşünmüştüm.Başlardan çok saçma geliyordum.Ama bu süperrr!!
Dizinin diğer bölümleri
1/6
«
»