Sinema Modu

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Altyazı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @[email protected]

    Allison 23.bkirayla ölümde ölecek scatt kirayla sevgili olucak stiles kötü bir ruh tarafından ele geçirilecek

  2. @ribera

    allison is bitch

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @PersonaNonGrata


    rüya da olsa isaac sahnesi yess :D

  4. @vampires

    sanırım az önce küçük bir kalp krizi geçirdim :D

  5. @MadLife

    allisonun rüyasını izlerken scotun yerine kendimi koyup duvara yumruk attım .s

  6. @esraabak

    yenı bır kız arkadas mı :D allison oyle rüyalar görürken scott geç bile kaldı :D

  7. @ygmrdzn

    alllison noluyo sana lan bitch iyi kız biliyodum seni cry :'(

  8. @ygmrdzn

    allison da korktum dgfhjfdkfdg

  9. @ygmrdzn

    bölümü izlemeden beğenme butonuna basıyorum .dd

  10. @esmer2253

    süpper yaaaa

  11. @runo48x

    süperdizi yaa

  12. @SAVKAN

    ya bu bölümden ben korktum ya evde tekimmmmm wcye gidemiyom

  13. @oykumnaz59

    ısaac-,-

  14. @Robb_Stark

    cenabet allison

  15. @kobeyoce

    scott o kıza bişeyler hissetti

  16. @DDEERREEKK

    MÜKEMMEL bir bölümmmmm

  17. @boyd

    yeni intro mükemmel olmuş

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @boyd

    Scott gerçek alfa ve bir sürüsü var artık :)

  19. @ynscn

    Lydia'i her gordugumde yeniden asik oluyorummmmm..

  20. @haticess

    malia kim?

  21. @stileselif

    Scott nasıl vurupta yapıştırıyor Isaac i :D

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @eyluldemirgonul

    Hayır niye rüyanda İsaac le sevişiyon ki yani

  23. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mervelacin

    Bu Allisonda hani çok aşıktı ya scott a bitti şimdi o sıra sıra herkesi deniyor heralde . Yazık scotta o kadar evine aldı ısaac i nankör . Suç allisonun şıpsevdi !

  24. @tugdam

    The orginals daki peder değil mi la o

  25. @ronweasley

    Muhteşem Allison ve Scott aşkına noldu?

  26. @betulim1905

    ilk sahnede lydiayı görünce heveslendim lan

  27. @damlaag

    Isaac ve Allison? WTF?

  28. @Tugcecelik

    Sanırım az önce küçük bir kalp krizi geçirdim ksdjgskdljgl

  29. @Tugcecelik

    Isaac ve Scott sahnesi >>>>>>

  30. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ACAR29

    stiles'in içine mumya hangi bölümde kaçıyor? Bilenler lütfen cevaplasın

  31. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @FarisCiftci

    10:30'da Asansör'de Allison'ı belirirken gören bir ben mi varım? Şuan biraz korktum da açıkçası.

  32. @TeenxD

    :D:D ilk başta isaac ve scott sahnesinde çok güldüm :D:D:DASaf

  33. @hido007

    bu arada sormadan edemicem allison ve scott aşkına ne oldu ?

  34. @StilinskiLover

    Merhaba, ben Scott McCall. Okuluma yeni gelen kızlara bayılırım.

  35. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @aleynabeyzanur

    dylan çok tatlı lan .d

  36. @canSSu

    "Sanırım az önce küçük bir kalp krizi geçirdim"
    oyyy yerim lan <3

  37. @delenatorxx

    Güzel bir bölüm olur umarım asdfgh

  38. @ManuelviN

    hacı böyle bölümlerden gıcık alıyorum ya bune böle habire rüya-anı vb sıktı artık

  39. @HunterGirl420

    gece gece tırstım

  40. @nisannn

    stiles olmasa olayları cozemeyecekler <3

  41. @basakopal

    Tatlı Kira ♥

  42. @kbgcr

    Kira'dan hoşlanmadım :(

  43. @Hunter10

    Harika bir bölüm bayıldım

  44. @la_la_lala

    allison tam bir sürtük

  45. @yazoo

    tesekkurler cok guzel bolumdu

×