Sinema Modu

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Altyazı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @pretty009

    efsane bi bölümdü ya lydiaya inanamıyorum stiles gibi aşırı tatlı bi çocuk onu seviyo hala umrunda değil :( derekle o kadının arasında aşk olursa çok üzülürüm :((

  2. @ygmrdzn

    ikizler yakışıklı diğil bnce

  3. @ygmrdzn

    allison ın babasını sevmeye başladım

  4. @SAVKAN

    şı stilesi kurt yapacak yoksa bn gidip ısırcam onu

  5. @SAVKAN

    bu dizide eşcinsel dolu :D

  6. @filsurati

    Peter, iyi misin kötü müsün, amca mısın dayı mısın karar verr

  7. @Dead42

    Bu Ldyia ya Bişeyler Oluyor Biri Bana Söylermi Acaba ?

  8. @selmahasret

    bu diziyi sırf derek ve stiles için izliyorum diyebilirim. ha bir de Isaac'i ekleyelim :)

  9. @boyd

    o dizinin ilk başında ki çocuk kim yha bu dizi iyice karıştı haa izlediklerimden hiçbir şey anlamıyorum

  10. @rukiyesaka

    jackson öldümü :(

  11. @rukiyesaka

    şu 3 kurbanı öldüren kim

  12. @pelinkarakus

    Dayısımı amcası değilmiydi o yaa

  13. @pelinkarakus

    Isaac <3

  14. @mervelacin

    Her şey Lydia da bitiyor . Lydia = bela mıknatısı katılanlar?

  15. @Unwanted

    Stiles'ı Scot'tan daha çok seviyorum :D

  16. @İncompatible

    Stiles dizinin en zekisi diyebilirim :D

  17. @iirempolat

    Bu bölümün ana fikri; Lezbiyen olup Allaha karşı çıkarsanız, Allah sizi çarpar, üzerinize böcekler salar dfvgvmb :Dd

  18. @damlaag

    Beyin şeysi reelimdir Q:WASD::Asd

  19. @ronweasley

    Nerde bela orda Lydia

  20. @Stilesismyonlylove

    Abi Stiles her şeyi çözüyor yaaa :D Yazık lan çocuğa o kadar kız düşürdüydü :DSADAS

  21. @Mrs stilinski

    Yerimm ❤️

  22. @melisaadmrci

    Ne oluyorsa bu Lydiaya oluyor yazık :Dd

  23. @myliferap1

    Tüm olaylar Lydia'nın başına geliyo,kız resmen mıknatıs gibi :D:D

  24. @teenwolf_123

    Beyinn Şeyşi :DSFDASF

  25. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @prettylies

    ben süpernatural izlemekten bakire ve yüzük (altındır diye düşündüm) ejderhalar diye tahmin etmişti ldkjjkfjfk

  26. @scott91

    süperdii :D::A:

  27. @MetinBy

    Bide şu dereklerle avcının iş birliği yapması ne güzel uyumlu olun biraz yani :D

  28. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @MetinBy

    Lezbiyen olması güzelmiş dizide :D

  29. @spntrl

    derek şşt hayırdır :D :D hemen cıvıdım :D

  30. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @sosgertli

    derekin arabasına ne oldu yahu kaç bölümdür yok :(

  31. @scrolls

    Derek fazla iyi dövüşemiyo eski alfa daha iyi bence

  32. @scrolls

    jackson öldümü ben pek anlamadım :D

  33. @teenwolf hastası

    stiles ne zeki çocuk amk :D sDFC:SA

  34. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Celine01

    Derek hocaya aşık mı oldu :P :D

  35. @DDereKK

    LyDiyanın çığlıkları nı seviyorum :) korkutucu ve derek adamım ama öğretmemle ne işi var :D

  36. @PurpleParadise

    Lydia'nın çığlıklarını ayrı bi seviyorum tüyleri diken diken ediyor :D

  37. @PSawyer

    Lydia çığlık atmak için yaratılmış :D asDF.dASF Derek'cim öğretmenle ne iş canım ?

  38. @Supernatural486

    Stiles <3

  39. @papyonlupanda

    izlemeye doyamıyorum.. :)

×