Şifremi unuttum
Reklami kapat [x]
Reklami kapat [x]
Odnok
Işıkları kapat
Sinema modu
Reklami gec
Reklami gec

Teen Wolf - 4. sezon 10. bölüm

Monstrous

Sosyal Ağlarda Paylaş
Altyazı: Divxplanet
Daha sonra izle

Bölüm hakkında ne dediler?

ilaydacamur - bir yıl önce
lan teen wolf izlerken streste saçlarım beyazlıycak diye korkuyom cfgfgyuhjjmnhy
ygmrdzn - 2 yıl önce
hayvan peter :(
pretty009 - 2 yıl önce
bunlar nasıl kurt adam anlamıyorum ki ya her şeye yem oluyolar biraz kullanın gücünüzü abi
almirakavun - 2 yıl önce
Şerifin ceketini de herkes giydi be gfkgkfjgt
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
destanzeynep - 2 yıl önce
ah peter ah
peter scott ı öldürmek istiyor
kbgcr - 2 yıl önce
ALLİSON!!!
ScottMcCall1 - 2 yıl önce
36.18 de scottın tipine ne oluyor la
tuana53 - 2 yıl önce
Derek silah kullanınca ayrı bi karizmatik olmamış mı yaa :d
jensenacklesdelisi - 2 yıl önce
oklar atılırken aha Allison yaşıo geldi die bağırdım
SilverRayleigh - 2 yıl önce
Dizi güzel falan ama olayların üstü hep açık kalıyo sanki amaaan bukadarını açıkladık yeter der gibi
Robb_Stark - 2 yıl önce
okları görünce bi an heycanlandım aklıma allison geldi la
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
infazci - 2 yıl önce

Sonunda adam gibi cevap derekten geldi. Ben zaten bu kurt adamlarıda anlamış değilim. O kadar gücünüz var kurbanlık koyundna farkınız yok. O kadar guç gidip sarhoş oldurmek içinmi. Ne dedi adam " kendi olum havuzumuzu oluşturalım :)) Abi önüne gelen doğaustu yaratıkları öldürmeye kalkıyor. ne iş anlamadım. iyice saçmaladılar. Ne basit av oluyor bu kurt adamlarda. Bi wampir eksik kaldı dizide bakalım o ne zaman gelcek
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Hollyshitdude - 2 yıl önce
peter sen hayırdır tam da sevmeye baslamıstım peter ı ya ınsan 7 sınde neyse 70 sınde de o valla
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
seherrc - 2 yıl önce
scott sonunda gerçek alfa oldun amk -_-
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Demetria - 2 yıl önce
genelde kötü karakterleri sevmem ama peter a müthiş bi sempatim var :Dd
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
StilesScottLiam - 2 yıl önce
Peter in zaten Scott ı Öldürmek isticegi belliydi 3.24 de l am always the Alfa diyoya Scott dan alfaligi almak istiyo
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
berkfaruk - 2 yıl önce
scott gözler şekil :D
DDereKK - 2 yıl önce
Peter Çok Kötü Olmuşş:)
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
dylanismybae - 2 yıl önce
He Scott'ı öldür de gör asdgdfs :D
babbyfaccee - 2 yıl önce
Ya abi tam 4 gün önce başladım diziye ve şimdide bu bölümle birlitkte son ızlıcegm 3 bolum sorun ne bılıyormusunuz bıan ızlıyım hepsını anlıyım ıstıoyrum ama bıyanda agırdan ızlemem gerektıgını soyluyor dayanamıyorum baglımlılık yaptı sonuc olarak ızlıcem bırsey kalmıcak son 3 bolumumm :(((((
Batu.S - 3 yıl önce
derek artıslık yapsın işte yumruk atsın silah çeksin diye kurtluğunu elinden aldılar :)
delenaaa - 3 yıl önce
Peter'ı hiç sevmemiştim zaten kötü herzaman kötüdür :d
ilayda60 - 3 yıl önce
Bu bölümde Allison'a vurgu yaptılar. Ya yaramızı deştiler Allison <3 :(
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
werewolf07 - 3 yıl önce
Spoiler İçeren Yorum(!) Görmek için tıklayın..
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
kajmeran2222 - 3 yıl önce
ne yaptın be peter :(
sahra1100 - 3 yıl önce
peter :Ooo
X - 3 yıl önce
Şu aksiyonlu sahneler çok basit geliyor bana... Özünde tamamen basit çekime sahip ama izletiyor.
Hunter10 - 3 yıl önce
Lan olm Derek konuşma yaparken tüylerim diken diken oldu Scott sen neye dönüştün öyle Peter'ın alfa hali gibi Peter sanada tesüf ederim şerro Scott olmasaydı hepiniz ölmüştünüz lan
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
kemalonur2008 - 3 yıl önce
peter i severdim ya :(
glennsunshine - 3 yıl önce
peter ayıp ediyon ama
zombiex12 - 3 yıl önce
peter yapma asqım
Firesword9 - 3 yıl önce
Herşeyi bırakın herkes dirildi bi allison dirilmedi ama kendi isteğiyle diziden ayrılmış o yüzden sanırım :(
ensarbey01 - 3 yıl önce
Scott neye dönüş üyor öyle
R0001 - 3 yıl önce
Az önce biraz aşalara yorumlara göz atarken neler gördm neler Nasıl izliyorsunuz dizi hala anlamış değilm adam derekin alfalıgının kate yüznden gittğini söylüyor vay anasını ya :D diğeride derekn alfaligi scota geçti diyor Birazda ben sallayım bari :D stilesin tilkisi allisona geçti allison öldü.christopern avcılığı kate geçti kate inanılmaz bi şekilde jaguar oldu kira tilkimi yoksa sefil güçsüz bi genç kızmı hala belli değil malia cakalken scoot havladı stilesn arabanın içndeki bebk im hungry demesyle korkması yüznden malia insan oldu başka sallayacak varsa buyursun sallasın :D
esircelik - 3 yıl önce
arkdadaşlar son hafta bölümle ilgili değişiklik mi oldu ? normalde salı günleri çıkardı bugün gelmedi bölüm ?
stilesxx - 3 yıl önce
saat 12 hani yeni bölüm -_-
tucee - 3 yıl önce
scot harikada derekede yazık oluyor bence
arvelance - 3 yıl önce
u son of a b1tch
allinornothing - 3 yıl önce
Peter'ın yanığı diğer taraftaydı çekim hatası var sanırım :Dd
warriorsmen - 3 yıl önce
arkadaslar bişe dikkatinizi cekti mi bilmiyorum.ama bu yeni betanın olayı ne bizim scott a yanık gibi haberiniz ola.hatta soyle bi teori yurutuyorum aralarındaki ilişki biraz farklı demedi demeyin kira gidecekti ne oldu.size soyleyim kira gider bizim scott kucuk betaya kalır haberiniz ola benim dediklerimde hep tutmustur.
TEENWOLFILOV - 3 yıl önce
BEN BİTİRDİM TEKRAR BAŞLADIM VE HARİKA
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Doktagg - 3 yıl önce
Scoot'ın yüzü değişincbi an suikastçiler ondan korktuda durdu sandım
freedomm - 3 yıl önce
peter seni hep beğenmişimdir tipinden asalet akıyo ama bu scottı öldürme işi olmadı
queres - 3 yıl önce
Scott dahada bi ürkünç olmaya başladı, adam alfalığını konuşturmaya başladı :D
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
burakshady - 3 yıl önce
nah öldürürsün scoot ı :D
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
NurDuman - 3 yıl önce
Peter in kafasından istiyorum . bir Türk olarak şunu söylemeden edemiyicem ; Scott başrol o ölmez bi kere . -,- asd
vassago - 3 yıl önce
sezon güzel ama kate'in dönüşü bence güzel olmadı allıson da jackson'ın bıraktıgı yerden kanımalıgı devam ettırse hiç şaşırmayın arkadaşlar :)
ensarbey01 - 3 yıl önce
yeni bölüm ne zaman gelecek
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Bravewolf - 3 yıl önce
Merhaba arkadaşlar. Benim anlayamadığım durumlar var. Mesela Peter hala Alpha mı? 2. olarak sizce scott lycona dönüşebilir mi ??
Supernatural486 - 3 yıl önce
stiles <3 malia
zeynep590 - 3 yıl önce
bu bölüm ilginç ve oldukça sürükleyiciydi
ayemserkan - 3 yıl önce
çekim hatası var sanki. meredith peter'ın yüzünün sol yanağına dokunarak yanıkların geçmiş diyo ama gerçekte yüzünün sağ tarafı yanmış. bu arada malia çok tatlı ya
MetinBy - 3 yıl önce
Şu Pitırın karizması var adam on numara :/
MetinBy - 3 yıl önce
Scott öpüşürken derin nefes alma sesi... Ne tür fantazinis var sizin ? :D
ProphetQQ - 3 yıl önce
Scott sanki şekil değiştirmeye başlıyo gibi xd
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
ecemak - 3 yıl önce
bence olmıycak ölüm havuzu hala var çünkü ölüm havuzu öldürülmek istenen insanların adının yazdığı bi liste ama ölüm perileride ölecek olan insanları bilen yaratık bunlr birbirine bağlantılı eğer ölüm havuzunda ilerleme olursa ölüm peirileri bunu anlar bu da aslında baştan beri bi ölüm havuzaunun olduğunu gösterir
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
DeanDeanDean - 3 yıl önce
bu peter nasıl kate le arkadaş olabiliyor ? ailesini katleden bu manyak karı değil mi ? anlamadığım bir yer mi var ? ailesini katlettiren de bu muymuş ? scott neye dönüşüyordu öyle amanın.devasa bir kurda dönüşsün alacakaranlıktaki gibi.yeter eziklemeyin true alfayı be.
AdygheCale1864 - 3 yıl önce
Malia gelince dizinin havası nasıl degıstı :D stıles ıle malıa dean ile castiel gibi laa
irem_tw - 3 yıl önce
Kankiler 4.sezon finali 1 saat 15 dakika olucakmış.Jeff demiş. :D Kıyamet alametleri arkdşlr.
tucee - 3 yıl önce
harikaydı ya
kubra96 - 3 yıl önce
dizinin bu sezonunu çok beğendim sürükleyici ilerliyor
You Can't Understand
Thank you Teen wolf 11.bölüm Tuesday will be published on the day of
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
deniz06 - 3 yıl önce
bence bu sezon finalinde scott in tam donusmus halini gostercekler bu boumdeki 1.sezon finalinde scott petere vurarak donusturuodu simdide tam tersi olcak ama bu bolumdeki scott korkuttu ya one tipti
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Jedikiah - 3 yıl önce
scott bi ara deaculiona dönüşüyo sandım yüzü değişti bi karardı felan böyle dikkat ettinizmi ?
arzumkocali - 3 yıl önce
Bu bölüm süper be
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
ruby - 3 yıl önce
ya şu peter kevaşenin teki ama çok karizmatik be
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
canseel - 3 yıl önce
Peter ''kafamdaki doğa üstü Beacon Hills'i yaratacağım'' diyor ama ölüm havuzunda doğa üstü kişiler var.
Valla 4.sezonda kafam çok karıştı ya
Dizikolikkiz - 3 yıl önce
mükemmel bir bölümdü sonunda yine eski akışına dönüyor bi ara cidden sıkıcı olmuştu
sefaenes - 3 yıl önce
yeni bölüm kac günde bir ekleniyor haberi olan var mı ?
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
merveben - 3 yıl önce
malia ve stilesin barışmasına çok sevindim
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
merveben - 3 yıl önce
bu bölüm saçma geldi sevdiğim tek yanı malia ve STİLES in barışmaları çok mutluyum :))))
izmirli89 - 3 yıl önce
süper bir bölümdü
Denizzzzz - 3 yıl önce
her bölüm bir sonraki bölüme sürüklüyor umarım teen wolf arka sokaklar gibi asla bitmez
melchidec - 3 yıl önce
anlamadığım peter ın yanığı yüzünün sağ tarafındaydı..ama meredith sol tarafına dokunarak geçmiş dedi..:D
Kylizzle - 3 yıl önce
Yine muhteşem bir bölüm daha
okantarim - 3 yıl önce
11. bölüm ne zaman bölümler kaç gün arayla başlıyo ???
DilanUbay - 3 yıl önce
Peter sana hayırdır?!?!
merveben - 3 yıl önce
ya şu dizinin hergün yeni bölümü olsa ne güzel olur vallahi dayanamıyorum :(
Oyku2375 - 3 yıl önce
O değil de yorumları okudum, abi kız resmen "Niye Peter alfa değil mi zaten?" Yazmış. Nerenizle izliyorsunuz diziyi, diziyi anladığı yok sorsan Teen Wolf aşkım diye gezecek. Yapmayın etmeyin.
merveben - 3 yıl önce
STİLESSSSS sen benim aşkımsın seni çoooooook seviyorum
Darco - 3 yıl önce
Bildiğim kadarıyla TrueAlpha kurtların şekil değiştirebildiği daha farklı diğer werewolf lardan decalation gibi kurtlar scott'da o fiziğe girmeyi başardı sanırım werewolf lar gücü öfkeden alır scott'da bu öfke sayesinde TrueAlpha ChangeForm yeteneğine sahip oldu bakalım yönetmen neflemezse scott'ı peter falan karşısına çıkamaz.
Medila - 3 yıl önce
Dizi gittikçe güzelleşiyor
wolfiansgirl - 3 yıl önce
iyi ki doğdun Dylan ♥ ve süper bi bölümdü lann
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
scderalturco - 3 yıl önce
dizi karışdı peter çok fena plan yapıyor yine
lazpanyol - 3 yıl önce
Yapma peter sonun olur gardaşşşş :)
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
R0001 - 3 yıl önce
Denilenlere göre scoot, talia gibi tam kurt fnksiyonu dönüşeckmiş bu hiç hoş olmaz hatırlasanız talia kurt fonksiyondan insana dönüşürken anadan doğma çırılçıplaktı scootu bu durumda görmek istemem diziden soğur insan :D
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
korkusuza - 3 yıl önce
bazı arkadaşların sorularına cevap vermek isterim scott bu bölümde çok iyiydi ama hepinizin dikkatini çekmek isterim scott bir adama pençeleriyle vururken gözlerinin rengine dikkat edin eğer scott adamı öldürseydi gerçek alfalığı gidecekti. ve petere gelelim peter koma halindeyken delirdi ve alfa olduğu zaman kontolü kaybedince tamamen değişti ve intikam almak istiyor 1.sezonda scott yüzünden argentleri öldürememişti bundan dolayı scott ı öldürmek istiyor peter tek planı var oda scottı öldürmek
EKB - 3 yıl önce
maila ve stiles yaaaa:))))))) peterdan hiç beklemezdim ulam!!!!!!!!!!
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
simaystiles - 3 yıl önce
gerçekten çok süperddii
bonfires - 3 yıl önce
scott nihayet güçlenmeye başladı. peter yapma scottı öldüremezsin koca dizide yakışıklı bulduğum iki kişiden birisin 1.jacksondı o da gitti sen boşver başka bi alfanın peşinden git derek düzelcek mi yoksa hep mi böyle kalcak merakla bekliyoruz
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
nidagustin - 3 yıl önce
scoot ' Hepimiz Hayatda kalmadık' deyince bi duygulandım ya alison
oz_g - 3 yıl önce
arkadaş derek hale eski haline dönsün. o talia nın oğlu, silah ne ya :(
dizicimm - 3 yıl önce
gerçekten süper bölümdü
StiLesss - 3 yıl önce
Scott inanılmaz güçlüydü bu bölümde okadar kurşun yedi sendelemedi bile
harikaydı bu bölüm
pyardimeden - 3 yıl önce
ölüm havuzu diye bir şey artık yok! ama peter'in hala türlü türlü planları var scott'i öldürmeyi düşünüyor kate ile ama bence bunun da sonu kate ve peter'in ölümü olacak scoot mcCall'i öldürmek o kadar da basit değil:D Fakat benim anlamadığım kate ile peter ne alaka ve scott dışında ne gibi planları vardı peter'in neyin nesi olduğunu anlamış değilim bilen varsa yazabilir miii
Beyzoss - 3 yıl önce
İYİ Kİ DOĞDUN DYLAN O'BRIEN SENİ ÇOK SEVİYORUM STILES'IM.
Hemmo&#39;s Penguin - 3 yıl önce
Her ne derse desin Peter'ı sevmemek elde değil sori fdjkaşf
serhat52 - 3 yıl önce
scott çok daha güçlü olacak..buna artık çok eminim..ayrıca peter ın scott ı öldürmek istemesi çok fena ..
selvinas - 3 yıl önce
arkadaslar benim anlayamadıgım peter olum havuzunun kendi fikri oldugunu yeni mi anladi cunku kate le konusmasında bır planı oldugunu konustular vazmıgectin falan dedi
selvinas - 3 yıl önce
arkadaslar benim anlayamadıgım peter olum havuzunun kendi fikri oldugunu yeni mi anladi cunku kate le konusmasında bır planı oldugunu konustular vazmıgectin falan dedi
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
I wanna be yours - 3 yıl önce
düşüncelerinizi yazdıktan sonra yoruma basıyorsunuz iyi güzel dizi ile ilgili şeyleri yazarken yoruma değilde spoilere bassanız çok güzel olacak
renklikaranlik - 3 yıl önce
hayırlısı be gülüm
senorita - 3 yıl önce
Peter'dan beklenirdi zaten, ama adam yakışıklı abi ya
dilpad - 3 yıl önce
çok güzel bi bölümdü. Maliada stiles kadar zekiymiş be :D peterı çok yakışıklı ve karizmatik bulan sadece ben miyim ?
kubiilayy - 3 yıl önce
@badgirls Scott tecrübe kazandıkça ve yırtıcılaştıkça çok daha güçleniyor. Yani tam bir kurta dönüşme potansiyeli var. Sanırsam true alpha olduğundan dolayı gücünün belli bir sınırını bilmiyoruz. Gerektiğinde Deucaliondan güçlü olabildiğine göre bir şeyleri vardır yani
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
rexmix123 - 3 yıl önce
scott adamı öldürseydi nolurdu acaba ?? belkide alfalığı giderdi belkide sonunda güçlü bir alfa olurda suandada fena deilde :D belkide öldürmediği için gerçek alfanın gücüne kavuşabilcek :D
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
rexmix123 - 3 yıl önce
peter k.b ama sen scottu nagh öldürürsün :D
alpersivri12 - 3 yıl önce
vışş hemen izlemeliyim :)
starsue - 3 yıl önce
scoot goriladamlığa terfi etti sanırım :)
Ririjoju - 3 yıl önce
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN DYLAN O'BRİEN ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ririjoju - 3 yıl önce
Peter'den herşey beklenir.
Breceam - 3 yıl önce
Scott katıl mı olucak ?
merveben - 3 yıl önce
peterden nefret ediyorum ama adam harbi çok yakışıklı
merveben - 3 yıl önce
peterdea nefret ediyorum ama adam harbi çok yakışıklı
Yucel - 3 yıl önce
Scoot yerine Peter'i seven piskopat yokmu benim gibi ?
Hp_vampireKate - 3 yıl önce
işler kızışıyor
esmatari - 3 yıl önce
hersey aciklandi tamam anladikta agizsiz adam ne ayak????
esmatari - 3 yıl önce
scott tan tam da yesil sahalarda gormek istedigimiz hareketler...
000_ym - 3 yıl önce
Buki - 3 yıl önce
Scott'a ne olduğu ve hangi saniyede olduğunu biri anlatabilir mi?
Buki - 3 yıl önce
Pitır sen ne ayaksın ?
Buki - 3 yıl önce
Kate malını anlayamadım...
pizzandmiley - 3 yıl önce
çok heycanlı
dvdtw - 3 yıl önce
Kate'in amacı ve çıkarı ne birisi anlatabilir mi?
gamzell - 3 yıl önce
Tamda Peterı sevmeye başlamıştımm
fener1907 - 3 yıl önce
çok güzel bir bölümdü tşk edrimmm
Mehmet001 - 3 yıl önce
Arkadaşlar hala anlamayan varsa peterin planını scottun gücünü düşürmeye çalışıyor 1. sezonda deregin petere yaptıgı gıbı peteri yok etmek ıcın scottu kendi tarafına çekip hem kendi gücünü artırmış hem de peterin gücünü azaltmıştı.bu sezondaysa derek tüm gücünü kaybetti.Peter maliayı yanına çekmeye çalışıyo ve ayrıca liam listede 18 milyona çıkarılmıştı .ama şimdi liste yok olduguna gore peter pek başarılı olamadı
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
FarguvseN - 3 yıl önce
Baştan belliydi Peter'ın scottla ilgili planı
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
BetaWolf - 3 yıl önce
Peterin alfa olduğu zaten belliydi 3. sezonda derekin sevdiği bi kız vardı ona bağırarak demişti ben her zaman alfayım diye
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
nikeandpuma - 3 yıl önce
peterin aklinda ne var boyle
Breceam - 3 yıl önce
Dilsiz adam ne ayak anlayan varmı ?
WinchestersCass - 3 yıl önce
Scott'ın gözleri o.O
ftmomc - 3 yıl önce
bu peter kaçık ya :) ayrıca male annesi kim çok merak ediyorum. :D
barbarossa - 3 yıl önce
Gördüm tekrar izleyince :-) son 8. Dk da filan oluyo gözleri falan bi değişti simsiyah oldu beyaz yerleri. :-)
barbarossa - 3 yıl önce
Arkadaşlar scott neye dönüştü ben niye görmedim.
ensgltkn - 3 yıl önce
bana gore peterın amacı scott öldürüp alfalığını almak :(
Yobaz - 3 yıl önce
abi bu dizide hoşuma giden karakter derek ve stielless :)
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
sentero - 3 yıl önce
dün yayınlandı o yüzden spoilere gerek yok bugün izleyenler gücenmesin ama biraz takip edin
cenk64 - 3 yıl önce
Scott u öle bi kızdırdılar ki ducelion a dönüstü bi ara
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Khryseis. - 3 yıl önce
Peter ne piçsin ya her bir şey senin altından çıkıyor.Lydia ne zeki kızsın ha
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Khryseis. - 3 yıl önce
Manyak bölümdü.
Uğur - 3 yıl önce
Valla bu Peter az zeki değil. Daha neler görücez adamdan kim bilir.
PalStation - 3 yıl önce
Yine Peter , yine Stiles..
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Umut - 3 yıl önce
Peter a bak sen. Şimdi bu Peter Scott ile yüz yüze kavga ederse biri ölmeli e tabi ki başrol ölürse dizi biter mantığı ile Peter ölür o yüzden gelin barışın..
BartSimpson - 3 yıl önce
işin sonun da Scott' ta Talia Hale gibi tam dönüşüm geçirecek. :)
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
yaman555 - 3 yıl önce
Bence derek bir dahaki bölüm güçlerine tekrar kavuşcak hemde alfa olarak veya son bölümde.Peter çok şerefsiz ama
mufettisgadget - 3 yıl önce
peter scotı oldurcek kendı alfa olcek planı bu demı ?
bilge_bilge - 3 yıl önce
çok güzel bir bölümdü. O adamdan hep şüphelenmiştim gene bir şeyler yapacak bu diyordum al işte planları varmışş
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
samdeanimpala - 3 yıl önce
Peter p*çliğe devam ediyor :D Stiles ve Malia da barıştı. Benefactor da bulundu. Dead Pool da bitti. Geriye Peter'ın Scott'ı öldürme girişimleri ve Parrish'in ne olduğu kalıyor :D
damlaayilmaaz - 3 yıl önce
en başında peter ın bi şeyler sakladığı belliydi gerçekten
ce_wi_dy - 3 yıl önce
hayret ilk defa gece çıktı
Ezggikara - 3 yıl önce
Hayatımın en şoklu saniyelerini yaşadım. Tam 764327648273 kere "Haağğ" diyerek içimi çektim. 3234687 kere durdurdum ve evde içli çığlıklar attım. 74327 kere ağzımı kapattım. Geri açıldı. 15252 kere küfür ettim. Ve 7437 kere daha bu diziye bağlandım. Teşekkürler MTV ve Bu muhteşem senaryo için Teşekkürler Jeff Davis!
Hales - 3 yıl önce
peter scott mccal will become of the old and be careful not to kill him peter scott MTW a true alpha.
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
BeardofDimebag - 3 yıl önce
o adama saldırırken scottın dönüştüğü şekil olması gereken mi? Yoksa canavarlaştığı için oluşan bi şekil miydi? Çünkü ilk alfa olduğunu şu küllerin oluşturduğu duvardan geçmeye çalışırken fark etmişti. Sarı gözleri bi an kızarmıştı. Bu da mı öyle oldu, gücün belirtisi mii canavarlaşırsa olacağı kişi mi bilemedim. Peterın da abidik gubidik bi alfa şekli vardı ama o canavarlaştığından dolayıydı
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
ATALAR - 3 yıl önce
scottan beklenen davranışı haftalar sonra görebildik :) Adam combo yapıyordu tam :D
bthnbkr1 - 3 yıl önce
Scootı çıldırttılar bi ara adam DEUCALİONA dönüşüyordu :D
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
cheerstopunk - 3 yıl önce
peter üzüyosun beni çocuğum ya
Evansy - 3 yıl önce
Scott'a ne oldu lan öyle o.O Morardı falan sdlfşkdsşlf
MelikeA - 3 yıl önce
Ya şu Kirayı alın şu diziden ya gereksizlikten başka bişi değil diziye katıldığından beri ısınamadım o kıza
merlinxx - 3 yıl önce
Üç şey saklı kalamaz: Güneş,Ay.Gercek...dikkat ettiniz mi? Scott çok zayıfladı rüzgardan adam uçacak:) heyecanlı ve süper bölüm teşekkürler...NOT: MTV de müzik festivali oldugu icin erken yayınlandı. Sadece bu haftalagına zaten 2 bölüm kaldı...
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
baranuzuner - 3 yıl önce
Scott dellendi bi ara
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Zangetsu - 3 yıl önce
Güzel bölümdü her şey anlaşıldı Peter nde Scott u öldürüp alfa olmaya çalıştığını iki üç bölüm önce anlamıştım zaten
Refiye - 3 yıl önce
peter gene peterlığını yaptı
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
merveben - 3 yıl önce
abicim scottan fena halde soğudum ne yani o japon kızla gerçekten sevgili mi? derek o kadınla ...YETER gerçekten yeter aralarında en zevklisi stiles bence malia iyi seçim umarım hep böyle olurlar
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
akn14 - 3 yıl önce
scoot neye dönüştü lan öyle
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Supernatural486 - 3 yıl önce
peter neden scott u öldürmeyi istiyo ki ?
darla - 3 yıl önce
scoot kendinden geçti :q:ww:e
Supernatural486 - 3 yıl önce
meredith teki saça bak SA:D:dA:Sd
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
recelyapanari - 3 yıl önce
Allison gelse ya
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Stinson - 3 yıl önce
lan peter tamda bölümün başında sevesim geldi seni -.- stiless ıda andıkdan sonra yorumumu yapabilirim :D:D
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
melisaba - 3 yıl önce
PETER!!!!!!!!
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
quemre - 3 yıl önce
Olaylar bir şekilde Hep Peter'e dönüyor. Yani bu dizinin kötüsü Peter mi? Scoot ve ekibinin düşmanı Peter mi? Bu kadar basit olmamalı. Bu Peter de bir acayip Scoot'u ıstıran sensin. Demek ki Scoot'u ıstırmasının bir sebebi var. (O gerçek alfa öldürse bile yine aynı alfa olacak Peter) Of. insanı deli eder bu kadar düşünme. Stiless'in Malia ile barışması güzel. Scoot çok değişik bir alfa olacak daha doğrusu görkemli..
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
Zeynep_pirim - 3 yıl önce
True alfa oldun, çk deiştin scott mccall :D Peter zaten uyuzun teki fikride o vermiş mal -_- Derek de ölmicek peter ölücek çünkü 5. sezon hale ailsi üzerinde durulacağını söylemişlerdi. Derek ölürse saçmalık olur bence ^_^
xxbarbarxx - 3 yıl önce
Şok üstüne şok olunan,kafa karıştırıcı ve çok heyecanlı bir bölümdü
recelyapanari - 3 yıl önce
Yeni bölüm salı günü yayınlanmıyor muydu???
sansarjo33 - 3 yıl önce
Scott un değişimi deli korkuttu beni fena şeyler geliyor :D
BeardofDimebag - 3 yıl önce
bölüm neden erken geldi? günü mü değişti
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
yarenkabak - 3 yıl önce
Spoiler butonu süs diye var zaten. SPOILER BUTONU KULLANIN
Bu yorum spoiler içeriyor. Okumak için tıklayın
ugur125 - 3 yıl önce
peter yine her zamanki p.ç peter ya bide scoot 40 yılda bi dönüştü onuda sadece o kız gördü böle herkez görseydi daha bi güzel olurdu
snmsdu - 3 yıl önce
allisonu hatırladığı sahne çok duygusaldı
slaventos1717 - 3 yıl önce
scott yavaş yavaş alfa oldu tekrar bişeye dönüşüyor grimm i izliyen varsa görücek bu bolum teen wolf kurt tipi degil grimm kurt tipiydi jeff in bi acıklamasında scott daha büyük ve ihtişamlı bişeye dönüşücek die gercekten mükemmeldi
mcyasa - 3 yıl önce
ya aksama hazır olurmu bu turkce alt yazı dayanamayıp izlicm sonun da
kbgcr - 3 yıl önce
Dizi Allison'ı hatırlıyor.Yaa Crystal geri gelll :'(
berrol - 3 yıl önce
VMA vardı bugün o yüzden dün yayınlandı dizi.
loyka - 3 yıl önce
ya lütfen gelsiiiin artık
longlivetheking - 3 yıl önce
pazara alınmış Amerikada e dogal olarakta burda da pazartesileri artık
ogulcangul - 3 yıl önce
Peter!!!!!!!!!!
Aleon - 3 yıl önce
dizi neden bu gün çıktı ya bilgisi olan yok mu
OmerGG - 3 yıl önce
yarın değilmiydi teen wolf ya ?
aumutceylan - 3 yıl önce
ilk yorum benden olsun güzel bir bölüm..
Dizinin diğer bölümleri
1/6
«
»