Sinema Modu

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Altyazı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @alparslan solmaz

    bence scoot beta iken daha iyi dövüşüyordu betayı zar zor yendi :D :D :D :d

  2. @millian_

    peter'in ciyaklaması adggadgsfagdh

  3. @TheLucy

    yılların kurtadam'ı peter kız gibi ciyakladı :)

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @PlexJR

    Ah Derek, sonunda!

  5. @ygmrdzn

    allison ı öldürdüklerinde bitti o iş
    dediğinde
    gözümden istemsizce yaşlar indi

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Aybike19

    ne kadar kotu olsada peterı oraya koymaları kotu oldu o adamdan nefret ettim ben

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Aybike19

    ne kadar kotu olsada peterı oraya koymaları kotu oldu o adamdan nefret ettim ben

  8. @uykszprenses

    oh my god

  9. @esraabak

    bir insan kızının anneını nasıl bılmez ya peter e neden sureklı guvenıyorlar anlamıyorum

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @pretty009

    yeni karakterlere bi lafım yokta eskileri aşırı özledim ya ısaac nerde kayboldu birden ikizler allison geri dönebilse keşke :(

  11. @pretty009

    DEREK AŞKIM SEVGİLİM BE NASI MÜKEMMEL OLDUN YİNEE

  12. @cibomluvampire

    mükemmel bi bölümdü

  13. @DianaMayer

    super bi bolumdu

  14. @destanzeynep

    güzelllll scot alfalığını bazen gösteremesende sen alfasın

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @teenwolf_123


    ya peterin kurt adam hali ne öyle yaa adsfasdfhf

  16. @derek hale

    2gün sonra scott'un dayak yemesine hazır olun :)

  17. @mervenur

    son 3 gün

  18. @aleynaazz

    4654646 izleyişim

  19. @theflash35

    chris çok havalı

  20. @cerennguleer

    Yeni sezona 24 gün varrrr!!! çok heyecanlyıııım

  21. @stileselif

    Süper bir sezon finaliydi

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @rapisyan

    5. sezon Haziran da
    Allison geri dönüyor. Divine soul

  23. @kepeleq

    29 haziran sanırım baslasa artık yaaaaa :D

  24. @esmer2253

    5. sezon ne zamn gelecek acabaaa

  25. @Ali221

    scoot sonunda adam gibi dövüştü sdhssdh 5. sezona daha 1ay felan var ya dsj

  26. @derden

    Derekte çok şanslı alfa oldu beta oldu omega oldu şimdided annesi talia gibi çakal oldu 5.Sezonda tilki olraka gelirse şaşmayın :DFDFSD

  27. @Crystalmcall

    Bence parrish anka kuşu falan çümkü hani yanmadı ya anka kuşlarıda küllerinden tekrar doğar

  28. @friendsmondler

    29Hazirana daha çok var be :(

  29. @teenwolforever

    ne zaman bu yeni bölüm yhaa youtube da 5. sezonun fragmanını koymuşlar ama bi halt yok içinde lucy filminden parçalar var bide bi fragmanda da allison yaşıyodu gözleri de kırmızıydı

  30. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SAVKAN


    peter normal değil abicim kurt olunca tipine bakamadım aslında yakışılı adam :D

  31. @Mehmet05

    5.sezon ne zaman başlıyor

  32. @Scott4242

    Diziye Öyle Bir Takıtım Ki Her Gün 5.Sezon Başlasın Diye Yırtınıyom Sende Başla Artık mk :) :D: :::::::) asdasdsad

  33. @friendsmondler

    Başlasın artık özledim yahu

  34. @wonderful

    güzel bitti yaa stiles liam ve scottın koça açıklama yaptıkları sahne süperdi :D

  35. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Maria575757


    derek 5. Sezon olmicakmış ????????????

  36. @kobeyoce

    çok güzel bölümdü

  37. @badgal111

    derekin ölmedim evrim geçirdim derken egosu sdjfhusdkjgfhd

  38. @BeardofDimebag

    geçen sezon ne güzel yaz kış yapmışlardı abi bu sezon niye böyle yaptılar ya

  39. @uniquelloyd

    çok saçmalamaya başladı bu dizinin senaristleri ve en iyi sezon geçen sezondu

  40. @Wlametdorrow

    7 ay sezon finali ne la müebbet verseydin

  41. @jensenacklesdelisi

    daha başlamadım ama bu sezonda bitti nasıl haziranı beklicez ama 24 bölüm çekiyorlarmış bu iyi. nice

  42. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @jason

    muhteşemdi ya adrenalin geldi izlerken chris tam zamanında geldi ora çok heyacanlıydı

  43. @jason

    arkadaşlar haziranda devam etmesinin sebei gelecek sezon 24 bölüm çekecekler büyük ihtimalle

  44. @mrscimbomist

    ya ne kadar uzattılar be yeni sezonu versinler artıkk

  45. @aleynaazz

    üüüüfffffffff beklemekten catladım 50. izleyisim ezberledim be

  46. @dylans

    Hazirana kadar nasıl bekleyicez :(

  47. @4Queen

    güzeldi be :D

  48. @4Queen

    5. sezon bi başlasa artık :/

  49. @4Queen

    46:05 de çalan müzik süperdi :D

  50. @crazykid

    en güzel sezon 4. sezondu hatta bu sezonun ilk 6 bölümü birçok gerilim filminden iyiydi.

  51. @claireholt

    Başlasın artık çok özledim :(

  52. @Derek38

    çok güzel izlediğim en güzel dizi ama devamı olacak umarım

  53. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @scottjr


    sezon 4b ocakta devam etçek 5.sezon ise haziranda

  54. @ghostman

    6 günde 4sezonu bitirdik hayirlisiyla, scott ile peterin dövüş sahnesi hariç mükemmel bolumdu şüpelerim vardı diziye başlamaya fakat 6 günde bitirdim. mukemmel diziymis

  55. @emrek

    5. sezonun tarihi 22 Haziran 2015 olarak bildiril

  56. @joffrey

    arkadaşlar yeni bölüm ya da yeni sezon ne zaman çıkıcak?

  57. @tttttttttt

    yaaaaaa of çabuk başlasın ama

  58. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Robb_Stark

    ne kate öldü nede peter ne anladım ben o işten bir sonra ki sezon hepsi hortlıyacak gene

  59. @betulozkks

    valla peterın yakışıklılığına yazık oldu ama o da bu kadar kötü olmasaydı canım... off şimdi otur 5. sezonu bekle :( ama biz her türlü bekleriz :))

  60. @Bayelgin

    Haziran'da başlayacak bekleyeceğiz hep birlikte...

  61. @werewolf967

    peterin tipi çok komikti

  62. @hidayet23

    Offf başlasın artıkkk !

  63. @tttttttttt

    Ne zaman başlayacak yaaaaaaaaa ???????????????

  64. @tttttttttt

    Hemen başlasın ne zaman başlayacak lütfen söyleyin

  65. @tttttttttt

    Çaaâaaaaaabuuuuk başlasın hadi ama

  66. @Teenwolfff1253

    Dayanamicam artık :S

  67. @Teenwolfff1253

    Yeter başlasın artık yeni bölüm ya

  68. @usluking

    ya su chrıs cok yalnız kaldı allıson gelsın bı sekılde

  69. @bunny

    yeni bölümler ne zaman yayınlanacak?

  70. @AllisonMccall

    Peter Kurtadam olunca kükredi ya orda çok güldüm nedense hep gülesim geliyo öylr yapınca yani koskoca kurt adam yüzü falan cool ama kükremesi komik kaçıyo :D Sdgfsdgfsda

  71. @Hesen182

    biri bana anlatsin derek bir alfa diyil bir alfa gibi guclude diyil o nasil kafa aralama oyle )))
    bene gelcek sezonda Liam Scot gibi kendiliynden alfa olma yolunda ilerliyecek sadece tahmin stiles farkli guclere sahib olcak

  72. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SinemSrky

    Derek arabanın kapısını açar açmaz üzerine saldırdılar neye uğradığını şaşırdı garibim :DD

  73. @beafiul

    ya ne zaman başlıyacak öff :((((

  74. @sadecedizi51

    harika bir sezon finali oldu tam beklediğimiz gibiydi:)

  75. @boyd

    kate'de iyice baş belası olmaya başladı ha

  76. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Bugra_TW

    Of derekten bunları beklemezdim çok güzel bi bölümdü bir an önce 5.sezon başlasın derek in evrim geçirmesi felan :) dönüşmesi

  77. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ugur125

    peter sondaki adamdan neden bu kadar çok korktu ne görüyolar o adamın 3. gözünde

  78. @berkkar5

    daha harika bi bölüm yapamazlardı hayranlıkla izledim

  79. @stilesinjipi

    5.sezon hale ailesi üzerine olacak diyorlar büyük ihtimalle henüz çekimlere başlanmamıştır hem tyler posey evleniyor hem dylan o'brien alev deneylerinin çekimlerine başladı hem de zor senaryo jeffin de işi var 22 haziranda yayınlanacağı söyleniyor belli süpriz 1-2 karakter geri dönebilir diye duydum çöl kurdunu da öğreniriz bir de scottın kardeşi gelcek diyolar bilinmeyen mardeşi belki de hatırlarsınız 3B de stiles nogitsune haliyle melissaya bunun hakkımda bi tüyo vermişti ben böle bi mantık çıkardım bir de scott galiba kardeşini de ısıracakmış ona da gama wolf dencdkmiş falan filan ama bunlarının hangisinin doğru hangisinin yanlış olduğunu bilmiyorum arkadaşlar bunların hepsi söylenti kesin şeyler değil bilgilendirme olsun diye yazdım :)

  80. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @canadil2

    yenı sezon ne zaman ?

  81. @savior

    Parrish ne çok merak ediyorum yaa

  82. @DeXTeR MRGN

    o 3. göz nedir yav :)

  83. @NavyWolfian_TW

    Ya nasıl bekleyeceğiz Hazirana kadar? :(

  84. @true_alfa

    yeni bölümü ne zaman bilen varmı

  85. @Keklemsi

    Allah'ım Yarabbim ya bu diziye hastayım :DSA:Da umarım biran önce cıkar (-_-)

  86. @Teenwolfff1253

    ya biran önce çıksın yeni bölüm

  87. @Teenwolfff1253

    üff nası belicez Hazirana kadaaaar :((

  88. @LastGod.

    Daha cok var :(

  89. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @damoniklaus

    stiles'a bayılıyorum ya scott da alfalığını gösterdi liam'a ters yapılınca çok sevindim hnjfıdbn bide derek evrim geçirdi valla hiç tahmin etmezdim zaten ölseydi falan allison'dan sonra bide bu olmazdı yani ay çok güzel bölümdü

  90. @dylanismybae

    Nasıl beklicez :(

  91. @SeymaMcCall

    Yeni sezon 22 hazirada geliyo fghjkl

  92. @Seren Mantaş

    çok süper bi sezon finaliydi yeni sezonu bekleyemiycem yaa :( :(

  93. @lastworld

    Scott 5. sezonda bence en güçlülerinden biri olcak

  94. @oliverisalive

    Evrim geçiriyordum :dd

  95. @Ladies

    Tamam dizi gerçekten çok tarzım olmasada kurgu mükemmel fakat herşeyden güzeli yorumlar :)) Arkadaşlar resmen yorumlarda senaryoyu baştan yazıyosnz:) daha merak ettiğim bu kadar sallamasyonla diziyi nasıl izliyosunuz. bi ara şöyle bi moda girdim baştan mı izlesem acaba bendemi bi yanlışlık var sonuçta derek'in alfalığını Scott'a vermiş insanlarsınız:) ah bu merhametsiz senaristler :)) en iyisimi siz 5. sezon başlamadan şöyle tüm sezonları gözden geçirin yoksa 5. sezon yorumları katliam facia! :)

  96. @ozgeteendead123

    ya teen wolf bitti bana yeni diziler önerir misiniz

  97. @aleynabeyzanur

    yeni bölüm mü olcak yoksa yeni sezon mu ?

  98. @DDereKK

    5. sezonun 1. bölümü gelsin artık diyenler beğensin
    ve Derek çok güzeldi :D

  99. @Eylulling

    şu kimya hocası mıydı neydi ona noldu? :D

  100. @scallison

    Bişey sorcam 4.sezon 12 bölüm mü 24 bölüm mü olacak?

  101. @dylanismybae

    Yeni sezon 22 Haziran 2015'te ya nasıl beklicez :( ooffff

  102. @oqz60

    yeni bölüm ne zaman yahu

  103. @skywolker171

    mtv nin sitesinde gördüm galiba 5. sezonda scott stilesi ısırıcak stiles beta olucak

  104. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @guysIknowkungfu

    bölüm çok güzeldi öncelikle scott her dayak yedikçe bu nasıl gerçek alfa deyip duruyodum sonunda betasına yamuk yapılınca kendine geldi bir de derek olayı var tabiki jenerikte derekten sonra cıkan siyah kurt meğer kendiymiş bir de derek töbe kurda dönüşüp sonra insan oldugnda kıyafetleri noluyor hsdashd allisonunda eksiklğni her bölüm hissediyorum kira annesini gördüğünde allisonun ipliği iğneden geçirme sahnesi geldi aklıma yine hüzünlendim

  105. @emreozen

    süper bölüm

  106. @şiMiley

    HA-Rİ-KA!!!!

  107. @ademkrylll

    hayarımda gördüğüm en iyi yabancı film

  108. @fedupsamania

    En cox sevdigim filmdi bide the walking dead :)

  109. @ahmetemir93

    Şu ana kadar izlediğim en mükemmel diziydi harika bir sezon finaliydi

  110. @PalStation

    İlerleme var 5.sezonda beklenti büyük

  111. @PalStation

    Peter sanada anca delik kafa düşerdi zaten

  112. @PalStation

    Derekte olmasa bu dizi çekilmeyecek..

  113. @Tugcecelik

    SONU MÜTÜŞTÜ DFHDFHDFHDFH

  114. @Tugcecelik

    OHA HARİKAYDI.
    MÜKEMMELDİ.
    DUYGUSALDI.
    HEYECANLIYDI
    B-A-Y-I-L-D-I-M!
    NASIL 2015'İ BEKLEYECEĞİM BEN?!!!

  115. @suhankose

    Bekle bekle dur şimdi...

  116. @sctstlsallsnlyd

    oha lan 45. dakkaya kadar ağladım scoota bişi olcak diye bi an derek öldü sandım sonra arkadan bi anda kurt çıktıya onuda allison sandım aslında mümkün değil diyemem yani bu dizide herşey mümkün Veee çok üzüldüğüm birşey daha Allisonsuz 1. sezonu doldurdular ve bu bölümde çok allisondan bahsedildi :( 5. sezonu iple çekiyorum ...

  117. @sevvalsahin

    5. sezon ne zaman gelicek biri bilgi verebilir mi ?

  118. @guvendirgi

    sondaki yaratık adam da neydi?

  119. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @dqsgltkn

    5 sezon ne zaman çıkıyor ?

  120. @esotpc

    2015 konusu çöl kurdu sabırsızlanıyorum şimdiden

  121. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @PurpleParadise

    süper bi bölümdü :D Pis Peter deliredursun orda dsasdfdsf

  122. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @simaystiles

    çok güzel bitti ya fgdfh

  123. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @TheDest

    Evimizin dereği geldi içim rahatladı Allisondan sonra daha fazla kaldıramam.

  124. @cagann

    bu sezon finalimiydi öyleyse neden yazılmadıki

  125. @kolpa123

    derek i görünce aman tanrım didim

  126. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @aleynabeyzanur

    helal olsun scott a sevgilisini sozunu degilde kendi betasının sozunu dinledi .d hll

  127. @aleynabeyzanur

    yeni sezon ne zaman?

  128. @oz_g

    biliyordummm :) DEREK

  129. @TeenxD

    devamı ne zaman bilen varsa buyursun yoruma beklerim :)

  130. @doctor39

    arkadaşşlar gerçekten de bitti mi yaa bazı arkadaşlar son bölum final falan yazmıslarda

  131. @bilge_bilge

    Çoookk iyi bittii :)) Yeni sezon ne zaman acaba

  132. @BRQY

    son bölümle beraber scott'ın içine cüneyt arkın paketi eklenmiştir *

  133. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @R0001

    Geçenlerde yorumlarda chric argentin mermisi sarı neden felan sorulduğunu gördüm şimdi hatrıladımda chris argent sarı bi çiçek almıştı bi kasadan onunla yaptığı bir mermi olduğunu düşünüyorum fakat Ne işe yaradığını bilemiyorum :D Fikir yürtmek isteyen buyursun :D

  134. @nevrotiktosba

    herkes peter'a düşman ben hayran :D

  135. @JoinRiva19

    O İhTişamlı Peter' Nerde KıZ giBİ Çığlık Attı :)

  136. @StilinskiLover

    Yeni sezon Ocak ta mı?

  137. @sudesude

    mükkemmeldi

  138. @nora123

    neden 13. bölümden devam etmeyeceeek

  139. @Tuanaokayy

    süperdi abi

  140. @NoraGrey

    Kesinlikle en güzel finaldi.

  141. @berzah

    Süper dizi

  142. @Denizzzzz

    en iyi sezon finallerindendi günün kahramanı mason :D

  143. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @dieforweasley

    derek olayı müthişti

  144. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Berfinymn

    derek öldü sandım töbe allam

  145. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Hunter10

    Oha!Tek kelimeyle süperdi Derek'in evrim geçirmesinden mi söz etsem yoksa Scott'ın Peter'la dövüşmesinden mi?Hele Chris'in Perrish'le çatışmaya gelmesi inanılmaz süperdiH.ayırlısıyla sezon devam ettiğinde Parrish'in ne olduğunuda öğrenicez.Sheriff'in Lydiaları kurtarması tek kelimeyle mükemmeldi.Peter canavara dönüşünce tırstım bi ara :D Son kısım ve Mailaların yemeğe gitme kısmına bayıldım :DSezonun devamını bekliyorum :dd

  146. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Lydialix

    He bu arada Scott gusül abdesti falan mı almaya başladı. Yani bunu ondan beklemezdim. Neyse sonunda Alfalığını gördüm şu çocuğun artık gözüm açık gitmem!!

  147. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Lydialix

    Ya Derek'in ölüm sahnesinde hiç bir duygu hissetmedim ölmeyeceğini biliyor gibiydim bir an tereddüt ettim ama sonra Derek'in evrimleşmiş hali gelince haklı çıktığım için sevinç dansımı yaptım!! Evet ! Haklı Çıktım!!!!!!!!Ay zaten Derek ölse izlenir mi ki???????

  148. @aburako14

    ya bu sezon finali mi?

  149. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @PSawyer

    Scott şimdi tam anlamıyla bir alfa oldu.Derek bir an öldüm sandım nasıl ağladım ya.Her şey çok güzeldi.Etkilendim ..

  150. @gizem1

    yeni sezon ne zaman basliyo acaba

  151. @asosyalizm

    hahah sonuna bayıldım :D

  152. @I wanna be yours

    Derek sen ölürsen biz ne ederek ?¿?

  153. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Bfx

    42. dakikada ne olduğunu anladım scott liamın kendisini kontrol edebildiğini görünce gerçek alfa gücünü kontrol edebileceğini anlayıp kabullendi bence çünkü sonrasında adam nasıl dövüşmeye başladı öyle hayran kaldım :D

  154. @LaLoba

    Pençe ve dişleri süs olsun diye kullanıyolar herhalde bildiğin kavga ediyolar kurt adamlıkla bi alakası yok

  155. @fener1907

    bölüm çok güzeldiiiii

  156. @M.A

    omega surusu olmayanlarami deniyordu yalniz takilanlara?

  157. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @stilessena

    Deereeekk <3 ölmedi ya
    yerim onu ben çok tatlı ya. :D
    Peter ölmedi bi abi ya adam yapıştı diziye 5. sezonda da artık başka bişeylere dönüşür :D

  158. @YouSonOfBitch

    Peter ne yaparsa yapsın seviyorum ben o adamı :D

  159. @chocholate

    harikaydı ya derek ölmedi ya çok mutlu oldum. bide scott'un artık dayak yememesi de hani bir süprüz oldu :D

  160. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @EKB

    birincisi kira çok güzel:((((((((( ikincisi derek var ya ağzını yediğim yaaaaa ölseydi izleyemezdim diziyi

  161. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Derekkkk

    yine harika. artık scott gerçek alfalığını kanıtlıyo abi. abi derek sahnesine ölüp ölüp dirildim. Geri döndü çok şükür eski haline <3

  162. @ogunucar18

    sezon fınalı gercekten cok ıyıydı :)

  163. @lidiashouse

    Derek öldü sanınca ağladım dfgjfgdf Sezon finali gerçekten çok güzeldi. Liam'a özel ilgi duyuyorum zaten :D

  164. @asosyalizm

    previously on teen wolf diyen holland roden mı?

  165. @truest

    Sonunda gücünü görebildik, 4 sezondur dayak yiyor, bi zahmet artıkkk :D

  166. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Finn_

    daha guzel ve farklı bı sezon fınalı beklerdım aslında. Şu üç gözlü adamı bıtek ben mı anlamadım bide mal Chris onunde fırsat varken öldüreydın eyıydı

  167. @DzNigel

    Herzaman ki Gibi Final Bölümü Süper Oluyo Ama Derek Çöl Kurdu Oldu İyi Oldu Aslında 5.Sezonu İple çekiyorum :)

  168. @Leonardo1903

    Arkadaşlar bu parrish ve kate'in türleri ne çözemedim ben bilen varsa anlatsın lütfen

  169. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @crazysakar2134

    canım Peter sen delirdin mi yavrum ayy kıyamam S:dS.s.D.asd.

  170. @camlove

    Sezon finali gerçekten çok güzeldi 5. sezon şimdiden belli çok güzel olucaği bence 5. sezonda Stiles'a da bişey olmalı onuda ön plana alsalar çok daha iyi olur bence her zaman ki gibi sezon finali çok süper

  171. @deminazl

    bana göre süperdi *-*

  172. @nora123

    sezon finali degil mi bu bölü herkes 5.sezon diye bahsediyor ama 4.sezon 13. bölümden devam etmeyecek mi ?

  173. @selvinur

    Bölümü nerdeyse hiç beğenmedim. Sezon finali olduğu için daha efso bi bölüm bekliyordum. Beklediğim gibi değildi djdsjdj

  174. @D4RK

    Bu sezonun en iyi bölümüydü bence Derek Anası gibi gerçek kurt oldu Adamımmm :)

  175. @pavik94

    Dövüş sahneleri tatmin edici değil, eskiden en azından dizinin efsanevi bi yanı vardı, şimdi dizi çok sakinleşti...

  176. @erdialtunbas

    Bence 1.2. sezonun havasını veremiyo artık ya ...

  177. @Erselcc

    Muthis bir bolumdu

  178. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Erselcc

    Arkadas scott ancak bu kadar havali olabilirdi heralde :D

  179. @teenwolfderek

    bu diziye 4 gün önce başladım 2 saat önce bitirdim gözlerim ağrısada buna değdi harika bi diziymiş ama bitincede bi boşluk oldu :(

  180. @beyzun77

    gerçek bir alfa :))

  181. @beyzun77

    süperdi ya

  182. @teenwolfderek

    yeni sezon ne zaman başlıcak?

  183. @Halil02

    parris ateş kitsunesi olabilirmi

  184. @BreverHard

    Bu Nasıl Sezon Finali Ya Biraz Heyecankı Bitirin Sadece Peter'a Bişi Oldu Arkadaşım Banane Peter'dan Scoot'a Olsun Malia'ya Lydia'ya....Off Ve Ne Zaman Başlıcak Bileniniz Varmıı... :D

  185. @eddardstarkk

    bu s.finalimiydi la hani bu sezon stiles ın gercek adı ve greenberg kim o belli olcaktı nese yeni sezon ne zaman?

  186. @euterpe

    ya benim aklıma bir şey takıldı. Liam'a sarmal verdiler ya orda alfa beta omega dediği sırada alfalar betaya betalar alfaya dönüşebilir dediler ama omegalar alfaya veya alfalar omegayamı ne dendiğine bir şey demediler acaba derek in evrim gecirmesinin ipucunu şimdiden mi verdiler? baya bi düşünür oldum bunu

  187. @Supernatural486

    bence gelcek bölümlerde Lydia ve Parrish arasında bişey olucak :D

  188. @roney53

    spam butonunu müsayit yerlerine yerleştirmesi gereken çok kişi var

  189. @Barany

    Peteri gelicek bölümlerde görmemek dileğiyle :)

  190. @DilanUbay

    Çok iyiydi yaa... Müthiş bir sezon finaliydi.. Scott sonunda gösterdi kendini. Hem de en iyi şekilde!!

  191. @ensarbey01

    Scott ta evrim geçirecekmi ve diğer kurtlarda geçiricekmi

  192. @obrienieberr

    derek ölücek diye odum patladııııııııııııııııııııı :(

  193. @NightHunters

    petere yazık olduyaa

  194. @nicewarmbed

    Lydia'yla Parrish olmaz umarım, hani üniversiteli falan biriyle eversek bu kızı çok iyi olacak. Bir de Chris Argent karizması diye yeni bir terim çıkarsak iyi bence.

  195. @nicewarmbed

    Dizinin efektleri iyiden iyiye sinirimi bozmaya başladı, ne o öyle ışıldaklı kafalar falan.

  196. @teenwolfrum

    derek ölemez ya adamım benim o :D

  197. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @spnfan

    Derek ölmediiiiiii. ay nasıl mutlu oldum anlatamam yaaa :D
    ayrıca parrish de çok tatlıydı ne olduğunu merak ediyorum ve sonunda scott'ı güçlü görmek paha biçilemez süper bölümdü ya her saniyesini deli bi heyecanla izledim.
    Ayrıca beşinci sezonun konusu da belli oldu sanırım: Desert Wolf. Bence iyi bi sezondu dizi her haliyle kendini izletiyor. Liam da güzel olmuş kadroya. tabi ilk bölümde gözler bi Isaac'i aradı ama olsundu :D
    Abi Argent'a öldürmediği için biraz kıl olsam da sezon finali süperdi. 5. sezon Kate olacak mı merak konusu.
    Tüm sezonu yazdım be nerdeyse :D

  198. @neverlandxx

    Çok muhteşem bir sezon finali, 5. sezonu iple çekiyorum!

  199. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ForeverHP

    Abi Peter tüm kadroyu öldürmeye çalışsın, yine gram nefret etmem adamdan :D Ayrıca Çöl Kurdu kim yaa fenna merak ettim. Lydia bu sezon bildiğin konuk oyuncu gibiydi. Bide sonda yardım etmek isterim felan dedi diye hemen Parrish <3 Lydia yapmayın olm . Gelen kurdu Çöl Kurdu sananlar olarak çok tatlıyız ayrıca :D Ama dönüştüpte o sırtındaki dövmeyi görünce nasıl rahatladım. Derek lan bu. Derek Hale. Ölemez!! :D

  200. @1987sersery

    tadı damakta kaldı vallaha

  201. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Ecem_gnc

    Sezon finali olduğuna mı üzüleyim? Scott'ın ilk defa birini dövebilmesine mi sevineyim bilemedim :D Ama Müthiş bir sezon finaliydi

  202. @M.A

    scotti her sezon tum bolumlerde cok gucsuz final bolumunde cok guclu gosteriyolar.umarim 5 sezonda da ayni seyi yapmazlar......ayrica peter liama o seyi firlatinca scott bir anda guclendi ama gecen bolum kirayi oldurmeye calisinca adamda tik yoktu.valla yanlis anlamaya basliyorum

  203. @FarisCiftci

    Abi Peter enişteme benzemiş o tip ne öyle ya DF:GHJG:FC Her kükrediğinde anırarak gülüyorum :DSG:DDS:G

  204. @M.A

    bazi arkadaslar col kurdunun kim oldugunu soyleselerdi iyi olurdu diyorlar,bazilari 3 gozlu,bazilarida parrisin ne oldugunu.eger aciklasalardi 5 sezona birsey kalmayacakdi ondan sonrada 5 sezon bos geciyor diycekdiniz

  205. @WinchestersCass

    Çok güzel bölümdü :3 ama keşke Lydia daha fazla gözükseydi.

  206. @M.A

    hic bir seyden korkmayan peter kendi nasil camlara atdi ya :)gulmekten nefes alamiyordum

  207. @M.A

    cok cok guzel bolum doyamadim.derek olucek diye odum patladi.4 senedir birlikdeyiz beni nasil birakirsin diye isyanlar etdim sonda oyle bir cikdi ki off off

  208. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Buki

    Diğer sezonda çöl kurdu ve 3 gözlü adamla uğraşacağız gibi...

  209. @Buki

    Yok anasının GÖZü...

  210. @serserius

    derek sonunda kendine geldi iyi oldu :)

  211. @eskeyufa

    scotta sağolsun sezon finalinden sezon finaline güçlerini gösteriyo

  212. @niklauselijah

    yeni sezon ne zaman?

  213. @TheRed_Gueen1

    derek için çok sevindim ve en sonunda bi alfalık yaptı sezon finalimiydii???

  214. @zeynep590

    inanılmazdı 5. sezonu merakla bekliyorum.

  215. @howimetdizist

    5. sezon guzel olsa iyi olur

  216. @Mrssuohh

    Ya böyle bitmez ki , ya yeni sezon ne zaman gelir ki , ya şu izleyiciler nasıl bekler hiç düşünülmez mi ki??

  217. @bonfires

    en sonda petera ne güldüm be.hele o stiles'in giderken derek'e bakışı bitirdi beni..ve nihayet scott bir kavgada tam anlamıyla güçlüydü

  218. @gkegkegke

    5. sezon belli oldu :) "çöl kurdu kim?"

  219. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @AlphaVampire

    Argent'ın ağlaması :/

  220. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @muhammed147

    bence derekin evrim geçirip gelişini açıklamaları lazımdı

  221. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @hasan0880

    5. sezon ne zaman basayacak bilen söyleyebilirmi ??

  222. @hasan0880

    ya 5. sezon ne kadar zaman sonra açılacakkı ??

  223. @000_ym

    çöl kurdunu bulamadılar dmi?

  224. @delenaaa

    Bence şuana kadar olan en güzel sezon finaliydi. 5. sezon bomba olcak belli :dd

  225. @Bitterchiqolata

    Wouw mükemmel bir sezon finaliydi de açık bir kaç soru var, bunlarla yeni sezon ne kadar hareketli olur merak ediyorum :)

  226. @ProphetQQ

    Derek yine harikasın lan

  227. @Wolfgirl99

    MÜKEMMEL BİR SEZON FİNALİYDİ!!!! Ancak nasıl beklenir ki yeni sezon off of :/

  228. @Zangetsu

    Bence 5.sezonda Lydia ile Parrish arasında birşey olcak

  229. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @queres

    Derek'in dönüşü muhteşemdi, Scott sonunda gösterdi kendini, Parrish ve Lydia iyi bir çift olabilir :D, Stilinski'nin Stiles'i kelepçelediği yer güzeldi çok güldüm :D, Malia çok tatlı :D

  230. @izmirli89

    vay be güzel bir bölümdü harika bir sezon finaliydi

  231. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @zekyrauh

    Derek bombayı patlattı|Scott,Peter'in ağzına s*çtı|Ama şöyle bir şey var Pete r diziden çıkarsa ana avrat söverim :)))

  232. @hedwigsinch

    iki tane star wars göndermesi vardı ,zaten bu sezon full klasiklere göndermeydi, onun dışında güzeldi yani yine klişe yakışıklı herzaman en doğruyu yapan başkahraman kazandı ama güzeldi

  233. @FurkaanDrsnn

    şimdi bekle bekleyebilirsen

  234. @Refiye

    şu tek göz adamın kim olduğunu ben bir türlü hatırlayamadım. kimdi o hatırlayan varmı ? bana da söylesin:( bu arada bölüm süperdi

  235. @Tuna385

    Dayımın dediği kadar varmış :D

  236. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @destiel873

    Derekın dönüşü muhteşemdi Scott yada Derek ölücek diye krizler geçirdim Mükemmel bi sezon finaliydi tek anlayamadığım şey o 3 gözlü adam ve peterla onu aynı yere koymalarının da normal olduğunu sanmıyorum kesin bişey çıkar ondan da

  237. @AdygheCale1864

    Derek 4. sezonda bıraz gerıde kalmıştı sımdı ıyı oldu peter ıse dızının cool adamlarından bırı onun dızıden cıkması sacma olur

  238. @tubaaaa

    keşke scottın gözler önceki bölümlerde simsiyah olmştu burdada olsaydı yani peterı yenerken daha havalı olurdu

  239. @tubaaaa

    öldm bittim çok gzl bi bölümdü 5. sezona kdr nasıl daynıcam hiç bilmiyorm :D

  240. @bittercikolatam

    Sezon finali diye ben buna derim :D

  241. @_Archangel_

    5. sezon 20 bölümden olacak yarısı yaz yarısı kış aynı 3.sezondaki gibi.

  242. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @dizicii1

    bi an derek öldü sandım neyse ki evrim geçiriyomuş öyle dedi :D

  243. @yuusuuf

    offf arkadaş bitti yaa bekle şimdi yeni sezonu derek daha yeni evrim geçirmişti lann :D

  244. @esmatari

    col kurdu kim? bershkalara noldu? evrim nasil bisey? Allison da gecirir mi?? uc gozlu adam ne ayak? annem boyle pasta yapmayi nerden ogrendi ??kafamda deli sorular......

  245. @dogan00000

    Derek Gerigelişi süper oldu

  246. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @BeardofDimebag

    liamın the sun the moon and the truth derkenki ses montajı cidden kötüydü warewolf sesi değil de cırtlak bi kız sesi gibiydi. Scott ve peterın kavgasındayken peterın warewolf makyajı da çok gerçekçi olmamıştı açıkcası. Sesleri de bi garipti zaten ama genel olarak güzel bölümdü hakkını yemeyeyim. En sonunda peterın bağırıp kaçmaya çalışışına ve stilesı babasının kelepçelediği kısma baya güldüm. Derek neden öyle oldu anlamadım ben tamam ölmeyeceği belliydi de git gide güçlerini kaybetmiş olsa kendiliğinden tamam evrim derim de deli kadın buna bişeyler yapmıştı. Onu güçlendirmek istmez sonuçta ona bi açıklık getirmeliler bence.

  247. @Black48

    Peter için çok üzüldüm yaparsa yapsın en sevdiğim

  248. @Medila

    Mantıksız gelen o kadar şey var ki yazamayacağım bile. Her neyse güzel sezondu.

  249. @NoVaa

    bölüm muhteşemdi eline sağlık :D

  250. @Lazy_girl

    Ortalarında ağladım sonradan delice ağlamaya başladım sonra delice ağlarken güldüm sonra gülerken ağladım asdsasdsads :D Derek'in dönüşü fenaydı :D sonun süperdi de en sondaki adamdan çok korkuyom yaa .d ama sezon finali diye buna denir (y)

  251. @Black48

    Peter yaa :( favorim benim

  252. @Black48

    lütfen Peter diziden çıkmasın ya

  253. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @hunter_girl12

    valla biraz garip bir sezon finaliydi ama derek öyle kurda dönüşünce heyt be dedim

  254. @infinity78

    Ya cidden bu sezonda nasıl geçti anlamadım arkadaş yeni sezon nezaman başlayacak bilgisi olan varmı

  255. @semih0146

    derek son anda golü attı , scott birisini yendi ,peter kız gibi bağırdı 'SONUNDA' 5.sezon bomba gibi gelcek .

  256. @BartSimpson

    WTF Derek !!!

  257. @Tacoxygen

    Sırf Derek'in ölme ihtimali olduğu için sezon finalini hala izleyemedim. Cesaret edemiyorum.

  258. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Gamze991

    poff,nihayet scott bişeye yaradı daha iyi görmek istiyoruz.peter gene kötü role geçti..alnının ortasında 3.tek göz olan,bi deccal gene koymuşlar filme..derek iyi geri dönüş yaptı..film saçma fln ama izliyoruz işte izleyecek bişey yok diye..keşke scottta derek gibi olsa bari..

  259. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @iremkilicel

    Derek ' in ölmediğini ilk hüzünlü bir şarkı çalmadığında ve üstüne yoğunlaşılmadığında anladım.Allison , Aiden , Boyd vb. öldüğünde genelde üzerine yoğunlaştılar.Zaten Derek gibi birisinin o kadar basit öleceği düşüncesi saçma olurdu :D

  260. @scorland

    başarılı bir sezon finali :)

  261. @incicaaan

    Beklediğimden daha iyiydi açıkçası :)

  262. @Kylizzle

    Aman tanrım didim :Dd bu nasıl bir sezon finalidir!

  263. @Kubraksu

    ben böle bişi görmedim ya çok iyiydi

  264. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Melek335

    derekin evrimi, allisonun geri dönmesi için hala bir umudum var demek oluyor

  265. @Stinson

    kafasında göz olan adamda çok korkuyom lan

  266. @NightBlueee

    Derek saglam comeback yapti :D

  267. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Dizikolikkiz

    dereğin bi'an öleceğini sandım kalpten gidiyodum ayrca petera biraz da acıdım ya ve bu bölüm mükemmel ötesiydi umarım 9 ay sonra beklemeye değer bunun gibi bölümler gelir

  268. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @kbgcr

    Destansı bir finaldi,ama keşke Allison'ın okları ile dönseydi :( Peter'ın çığlığı hem korkutucu hem komikti.

  269. @fyenimol

    Yazık lan peter'a ne olursa olsun hala favorim PETER reyis

  270. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @irmglrmk

    sonunda scott gerçekten dövüştü

  271. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @hipotenuss

    güzel bölümdü.. derek son dakka golü gibi :)
    bir kafası delik adamı hiç anlamadım...merak edilenler; çöl kurdu kim, parrish ne ayak, kate'e ne olacak... diğer sezona artık naapalım..

  272. @ecemak

    Bu nasıl bi bölümdü ya.Şimdi bu sezon finali mi? :(

  273. @ozgurilkmn

    12 bölümle sezonu kapatmaları garip, 24 bölümden 12 bölüme geçmeleri...

  274. @sanchoo

    Bu bölüm en çok zenci çocuğu beğendim :):)

  275. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @misamigos

    Bir an Derek öldü sandım çok ağladım :(( Çok güzel bölümdü teşekkürler ^^

  276. @Eylüüüül

    sonunda scott birisini dövebildi galiba kıyamet kopacak :D:D

  277. @tateviolet

    peter hakettiğini buldu ahahaha

  278. @Esma88

    tek kelimeyle harikaydı be

  279. @samdeanimpala

    Bölümün eksiği yok fakat bence diğer sezon finallerine nazaran, o kadar da iyi değildi. Yani mesela, diğer sezon finallerinde her şeyi toparlarken, bu sezon finalinde bunu göremedim. Normal bölümlerden bir farkı yoktu. Sezon finali, hele ki Teen Wolf'un sezon finalini izlemiş gibi hissetmedim.

  280. @Malia

    ya çok güzeldi

  281. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @TeenWolf27

    derek ölecek diye çok korktum lan :D

  282. @BeyzaKrdes

    Sezon finali beklediğimden daha güzeldi *-*

  283. @birkan946

    her zamanki gibi sezon finali süper

  284. @dizicik

    Yalnız derek öldü diye yaklaşık on dakika ağladım sonra rahatladım :D

  285. @akn14

    imdb de çevirince diziyi ergen kurt oluyor gençler :D

  286. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @MertTtT

    Anladığım kadarıyla diğer sezon Eichen House'dan herkes kaçacak hiç şaşırmam öyle bir şey olursa

  287. @ipekGrgn

    tek kelimeyle mükemmel bi bölümdü

  288. @ipekGrgn

    şu çöl kurdunu çok merak ettim herkes onu arıyo

  289. @sahra1100

    süperdiiiiii :D

  290. @MuzduwaG

    Lydia ile polis dikiş nakış peşinde..

  291. @belinyy

    ne yani şimdi biz 9 ay bekleyecek miyiz? O.o :/

  292. @TrueAlpha123

    Hani 1 saat 15 dk olucaktı ben jeff davis'in varya

  293. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Umut

    İyi Peter hakkettiğini buldu.. Derek üzdü sonra sevindirdi :D Chris in de sıktığı kurşun farklı bi şeye benziyordu ama Kate e yine bi şey olmadı. Ve tabii ki Scott ın yine döktürdüğü sahne harikaydı..

  294. @Starmie

    Galiba Derek'e asık oldum?

  295. @midedekikelebek

    Ağlayan ???

  296. @jensen32

    yeni sezon nezaman başlayacak :(

  297. @rexmix123

    1:55 te teen wolf season finale yazıyor gerçektende sezon finaliymiş ve bence çok güzel bir sezon finali olmuş :)

  298. @Zeynep_pirim

    ben böyle bir bölüm görmedim abi ya :D derek öldü sandım çk korktum çk adam evrim geçiriyomuş O.o peter de alacağını aldı :D off harikaydı -_- ^_^

  299. @jasmin_istanbul

    vay be scotta bak sen sonunda gerçek alfa oldu.. derek senin evrimini yesinler... parissh bence bir sonraki sezon daha aktif olacak... super bı bölümdü.. stiless 10 numara bukadar :)

  300. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @theriskoftime

    10 Numara 5 Yıldızlık sezon finali oldu adına yakışır bir final Derek evrim geçirmesi olsun,Scott'un alfalığı olsun,Peter çirkinliği olsun süperdi nasıl beklicez 5.sezonu :(

  301. @camlove

    Sezon sinali için çok güzel bir bölümdü scott beklenen performansı gosterdi ve derek annesinin gibi gorunumunde olması gayet iyiydi yani bi sezon finali bölümü yapmışlar olmuş :dddjava<span>script</span>:;

  302. @calabria

    dikkat edin her dizide ve filmde muhakkak evrime değiniliyor gerçekte ispatlayamadıklarını kurgu üzerinde gösteriyorlar.

  303. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @paleine

    peter ne çirkin herif oldu öyle lan

  304. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ruby

    Ya çölkurdunu da açığa kavuştursalardı iyi olacaktı:D

  305. @acaarcan

    Alpha Scott <3

  306. @dvdtw

    bi de parrish in karizması var tabi... :O

  307. @yaka0990

    abii derek annesinin kurt görünümüne geçti

  308. @R0001

    Biri scoota kurtçukmu dedi ?

  309. @Supernatural486

    bu sezon finalimi ?

  310. @...

    off güzeldi yaa ama Scott un o siyah kırmızı gözlü halini almasını beklerdim asdfgh
    Derek süperdi yaa orrda öyle çıplak felan sadfhgskaı :D

  311. @eeengineer

    gerçekten güzel bölümdü bir önceki bölümde baya saçmalamışlardı

  312. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @iremkilicel

    Scott ' ın sonunda gerçek alfa gibi davranmasına , Peter ' ın hainliğinin bedelini ödemesine ve en çok da Derek ' in evrimleşmesine sevindim .Çok güzel bir sezon finaliydi bence tek sorun yeni sezonu beklemek olacak :( :)

  313. @gecedekimavi

    Jeff adamım yaa 75 dakika bekliyorduk ama 52 de yeter :) Ayrıca sonsuz teşekküler jeff bizi üzmedin :)

  314. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @werewolf07

    derek evrim geçircek peter deliler hastanesine gircek kate kaçacak allison un babası meksikalı karıya katılacak kateyi arıyacaklar lydia yine bişey bulacak za

  315. @eluf

    güzeldi derek scott falan :D

  316. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @scottmccalltp

    Oha Oha Çok Güzeldi. Derek Öldü Diye Ağladım. Meğersem Evrimleşiyomuş Lan. Scott Oha Ya Çok Güzeldi Bu Bölğm <3 :)) :3

  317. @DiegoRibas

    türkçe çıkıcak mı amk

  318. mahvedilen bi sezon anca bu kadar harika toparlanırdı. ve evet sezon finaliydi. ama tek kelimeyle mükemmeldi!

  319. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @crazyrocker

    Stydia olmadı, çok şaşırtıcı bir şey de yoktu. Scott ilk kez dayak yemedi. Biraz enterasan bir sezon finaliydi. Pek beğenmedim açıkçası. Eski mizahdan, heyecandan eser yok. Tamam Derek hepimizi şaşırttı. Heyecanlı tek yer orasıydı malesef. Ve Peter'ın kaçacağını biliyoruz arkadaşlar ne yapar ne eder kaçar. Sonra Peter'ı bulmak için bir sezon daha yaparlar. Öf neden Stydia yoktu ağağağa :'(

  320. @bayco

    sezon finali 80 dk olucak diyolardı ama bu 50 dk ydı yoksa bu sezon finali değilmiydi

  321. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Wolfian26

    çöl kurdu kim acaba

  322. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Haydari

    matrix'ten alıntı olmuş sanki , pete 3. gözü görünce kız gibi bağırması süperdi :D

  323. @fenasi31

    scott ın derekten güçlü olması sinirimi bozuyordu çözüldü :)

  324. @splendour

    3. sezonu 24 bölüm yapmışlardı neden yine 12 bölüm e döndüler ki bilgisi olan araştıran varmı?

  325. @werewolf07

    şaka la kimse ölmeyecek ne bilim salladım zaa

  326. @AleynaWinchester

    Derek'i öyle görünce heyecandan adının Derek olduğunu unuttum :D Aşırı güzel bir bölümdü.

  327. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bilgemsss

    ah derek ahhh o dönüşüm neydiiii gözlerim doldu yeminlennn

  328. @muhomiya

    scott bu bölüm dövülmedi hele şükür

  329. @muhomiya

    derek zaten taştı bide evrim geçirip dahada taş oldu

  330. @FarguvseN

    Bölüm süper ötesiydi keşke her bölüm böyle olsaya lan :D

  331. @merlinxx

    Muhteşem sezon finali teşekkür ederim.Alfaların gücü adına güç Stiles in babasında o olay süperdi.birde pizza sahnesi daha komikti yerlere yattım gülmekten. bölüm 51 dakika sahneleri geriye almaktan 1.5 saatte bitirdim.)

  332. @muratcantekin

    Bu bölüm tekrar tekrar izlenirr :))

  333. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Zangetsu

    ben scott gerçek alfa olduğu için evrimleşip kurt formuna girer sanıyodum ama derek girdi galiba aileden gelen bişey olsun böylede güzeldi

  334. @Zangetsu

    Derek muhteşemdi aga :)

  335. @taylanss

    Ara sezon finali mi bu bölüm, olmadı biz çekcez yeni bölümleri kim 9 ay bekler ki

  336. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @werewolf07

    13. bölüm sezon finali

  337. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Unesty

    Ne bölümdü yahu, sezon finali miydi?

  338. @karayip

    güzel oldu. en çok Derek e sevindim :) adamın dibi ;)

  339. @muhomiya

    altyazıyı bir an önce bekliyorum anlasılan çok heycanlı olucak ve ilk defa 1 bolum 51 dakika :D

  340. @marslikovboy

    scott o hız ne o.O

  341. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @minecakanlar

    derek'in dönüşü muh te şem di.

  342. @ipekGrgn

    Altyazı virkaç saate çıkar umarım bu bölümü aşırı merak ediyorum

  343. @mericdiebiri

    Yeni sezon ne zaman başlıcak arkadaşlar ve sezon finali dememiş Neden ??

  344. @gezgin54

    altyazı ne zaman çıkacak işe gitmeden izlemeliyim

  345. @teenwolfgirl

    oh be sonunda :Ddds geldiiii <3

  346. @Luci

    Beklediğimin altında bir bölümdü.Yine de ellerine sağlık.

  347. @aydnaydn

    Scott bu bölümde bizi şaşırtıcak ona değilde ben dublöre yanıyom adam o kadar hareket etti scott reyting aldı :DAASD neyse güzel bölüm..

  348. @dhnikz01

    sezon finali olabilecek kadar güzel bölümdü bu dizi biterse alphalığı ben devralacam :)

  349. @hipotenuss

    yeni sezon ne zaman başlar ?

  350. @TheCounselor

    altyazi 1-2 saate cikar diye umuyorum

×