Sinema Modu

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Altyazı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @PersonaNonGrata


    Lahey gitti dediler ya ne ara gitti Isaac nereye gitti en sevdiğimdi gitmesin :(

  2. @ygmrdzn

    kira yı tam sevmeye başlıyodum bu bölümden sonra sevmicem bitch kira
    allison'ımın kemikleri sızlıyor mezarda

  3. @esraabak

    filme yeni oyuncular gelmiş isacc nerde :(

  4. @pretty009

    kurban olduğum scott sen nasıl alfasın ya her bölüm dayak yiyon

  5. @runo48xx

    bu scott harbiden mal lan bir gücü yok adam alfa gibi davranmıyor herkezden dayak yiyor doğru süzgün dövdüğü adam yok:))))

  6. @oykumnaz59

    hayırsever, meredith

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ayemseriyusli


    Wendigo Sean :D

  8. @kobeyoce

    allison mezarında ters döndü bu bölüm

  9. @aleynaazz

    yav malia askım dfgfdgd

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @DeterDexan


    Scott ''Allison'u'' Unutmuşta , yazık la kıza :(

  11. @hunterfeal

    koç: o ikisi benim oğullarım gibidir
    bayılıyorum şu koça ya :D

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ScootOliver

    Olum bu Sean Loldeki Kogwawa benziyo xd

  13. @BeratCY

    Deniz Koyu Ruby :)

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Hollyshitdude

    ağızsız adam ne öyle korktum :D

  15. @deniskizi01

    waoww Liam sfddsf

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @cerenakmaz

    ağızsız adam reel :SA:DF:A

  17. @gulben

    Liam :DFDAS

  18. @savior

    Stiles <3

  19. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SeymaMcCall

    ağızsız adam müthiş lkfmsdlkf

  20. @LydiaMalia

    bence saçmalamaya başlamadılar bu tür fantastik dizileri izleyecekseniz kendinizi zaten her türlü saçmalıklara hazırlamalısınız ağızsız adamdan tut evrimini tamamlayamayan ve 4 sezondur tamamlayamamış kurtlar ve insan yiyen insan görünümlü wendigolara kadar . ama bu dizinin güzel yanı bence öbür dizilere göre daha heyecanlı olması ayrıca aynı bölümde kahkahalara boğlup on dk sonra korkudan büyüklerin yanına kaçmak isteyebiliyorum. ve dürüst olalım efektler biçok dizidekinden kötü kurtadama dönüşmelerini hiç sevmiyom bi tek malia ya çakallık çook tatlı duruyor ama dizinin oyuncular cok iyi efekti aratmıyolar :D

  21. @Alone_dark

    sırf Dylan O'brien için izliyorum -_-

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @babbyfaccee

    ya iyice saçmalamaya başladılar ya bune birde baştan beri izliyorum bırakamıyorrumda olay ıyıcıce testere serisine benzemeye başladı

  23. @şiMiley

    AĞZI OLMAYAN BİR ADAM HARİKA!!

  24. @alisoson

    stiles 0lmasa budiziyi izleme

  25. @dragonwic

    malia ve stiles ikilisini çok seviyorum lan

  26. @stilessena

    Malia tam benim kafadan :)

  27. @Wilde

    O ikisi benim oğullarım gibidir. :')

  28. @aleynabeyzanur

    sırf stiles için izliyorum .dd

  29. @Leonardo1903

    Bu dizi artık kendi benliğinden çıkıyor sürekli olağan üstü şeyler olmaya başladı ama yine çok güzel :)

  30. @ipekGrgn

    koça bayılıyorum adam king

  31. @Sarper

    abi bu 4.sezon berbat ya iyice saçmaladılar

  32. @uygarkara

    dikkat ettiniz mi bilmiyorum 18:20 te çalan şarkının adı alt siyah bölümde Türkçe yazdı, Deniz Koyu...

  33. @sinemisxd

    ye ye kirayı ye

  34. @zafer999

    scott ilk betasını yaptı sürü oluşturuyor..

  35. @Cemre1905

    Isaac vardı bir ara ona noldu?? hatırlayamadım

  36. @heykir

    AAA, ospu çocuğuu? hiç yakışıyo mu? Melissa?

  37. @amkamkamk

    ne supernatural miş be bende bi başlıyıp bitiriyim

  38. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @tsamets61

    Liam'ın lakros ayakkabısı çakma mk Nixe

  39. @SevoMelo

    şu greenberg'ü çok merak ediyom ya :D

  40. @kbgcr

    18:47 :D Kira'dan hoşlanmıyorum Allison en iyisiydi :(

  41. @Beengiisuuu

    Supernaturalden konuşmak istiyosanız gidip onun dizilerinin altına yorum yapın saçma sapan konular açmayın

  42. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Loralin

    hayır yanarım yanarım liam kurt olursa lekrosta takım kaptanı olur ona yanarım :D

  43. @Supernatural486

    dizi Supernatural la birleşcek yakında

  44. @Furkan2525

    4 .bölüm nirede kaldıı

  45. @myildirim17

    Gelsin artık..

  46. @huriyezeynep11

    bi ben bide stiles insan şu dizide, hayırlısıyla şerifle konuşup maliayıda aradan kaldırıp evleniez.

  47. @sudeee..

    wendigolar ateşle ölmüyo muydu ??

  48. @yarenkorogluu

    Furkan için yorum 🐱🐱

  49. @bilge_bilge

    adam aynı thin man :D sanırım wendigo avcısı gibi bişey bu adam :D

  50. hayatımda hiç bu kadar sorumsuzca bi davranış görmedim kgfjhdfgskjhfj

  51. @Bendiss

    Sam ve Dean arasın biride şu wendigo avlasınlar :D

    Bu arada scott ne olcak bilen açıklasın

  52. @secomizer

    bence Scott bu olaydan sonra tam anlamıyla bi alfa olcak artık bi sürü için gereken her şey tamamlandı

  53. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ashben13

    Spoiler! ------ Ya şimdi Scott'a ne oldu? Artık True Alfa olamayacak mı? Hani birini ısırdı ya. O yüzden. Cevaplarsanız sevinirim.

  54. @Miri2332

    Scottun yüzü yamuk mu yoksa bana mı öyle geliyo :D

  55. @muhammed147

    abi öyle bitirilir mi

  56. @zekicen

    böyle bir bölümden sonra 1 hafta beklemek kadar kötü bir şey yok...
    hemen bir sonrakini istiyorum.

  57. @Purple

    lekros oynarken çalan müziğin ismini bilen var mıı :D

  58. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SelahattinB


  59. @Karma

    şu stiles kendine göre bi kız buldu ya çk mtlym çk skjghjs :D

  60. @simaas

    oha çok güzeldi be

  61. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @nickk

    Liam'a ilk başta gıcık olmuştum ama iyi biri gibi :D

  62. @eloof

    ya bu diziye aşığım jasgashj

  63. @midedekikelebek

    offf süperdi Kiraya anti olanların antisiyim cgvsdxcfsdcsdfc ay yaaa çok şekerler .....Başta o küçük çocuğa acımıştım ama yoq sdfxcfsdf git o son of bitch'i bul sdfcsdxfcsdfvc

  64. @GhosTArcheR

    Arkadaşlar herkes scott nasıl alfa güçsüz herkesten dayak yiyor diyorda adamın sürüsümü var güçlü olsun sürüsünde adam akıllı kurt yok kurtlar sürüyle birlikte güçlü olur bi 5-6 kişi olsalardı o zaman görürdünüz scott'ı böyle ortalıkta başı boş dolaşan alfadan ne bekliyonuz :D

  65. @recelyapanari

    İlk 2 bölümden keyif alamamıştım ama bu bölüm güzeldi. Teşekkürler

  66. @Metinturgut94

    ya scott gözünü seveyim artık güçlen azıcık ya.Gelenden geçenden dayak yiyen alfa mı olur kardeşim hani alfa görmemiş olsak inanıcaz.

  67. @emos1912

    dean ile sam'ı getirin avlasınlar wendigoyu

  68. @Halil02

    meksikadaki kadın scot a BİRİNİ DONUSTURURSEN SENİ BULURUM ALFA demişti liamıda donusturdu .ziyaretçimiz warr

  69. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @asosyalizm

    scoot ve stiles in yeni gelen çocuğu izlerkenki tipleri kalp ben asD:FgAF:Gasdfghjklş

  70. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @asosyalizm

    imajında değişiklik yapmışsın SA:FDSFG:Sa

  71. @melisandre_

    şu ağzı olmayan adamı gördükçe ağzım yerinde mi diye kontrol ediyorum :D

  72. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @renegade

    supernaturaldan tanıdık canavarlar ve yeni kurtlar yaşasın :)

  73. @muratcantekin

    Eskısı gıbı degıl yaa :(

  74. @cheerstopunk

    Açıkçası diziden allison, ikizler, papa argent ve isaac çıktığından beri fazla hüzünlüyüm. şu yeni gelen liama pek ısınamadım. maliayı hiç sevememiştim zaten. ilk iki bölümden hiç hoşlanmamıştım ama şimdi biraz güzelleşiyor gibi. eski tadını vermeye başlar umarım yeniden.

  75. @DiziMen

    Malia Çok Tatlı Stiles İle Malia mı yoksa Stiles İle Lydia mı Çok Düşünüyorum :D

  76. @sibele

    Malia ve Stiles çok tatlılar :D

  77. @nazli_b

    Duramadan dizi bitmeden yazıyorum abi ben bu en baştaki 'Sean' ı (doğrudur umarım) çok sevdim hee :D

  78. @ksseadles

    malia ile stiles'ın davranışları çok benzemiyolar mı ??? :D

  79. @SİVASLI

    YENİ SEZON NE ZAMAN

  80. @wolfiann

    Liam iyiymiş be

  81. @AdygheCale1864

    Koçun sahnelerı dızıye ayrı bı tat katıyor :D

  82. @okulunzombisi

    şu avcılar scottın başına üşüşecek şimdi çocuk sıçtı

  83. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Hilal

    evet yeni yaratığımız ile tanışın bir wendigo!

  84. @DianaMayer

    guzel bolumdu

  85. @Umut

    Önce ders :D

  86. @Mockinngbird

    Süperdi ya:D Keşke bir hafta beklemesek, her gün yeni bölüm olmalı:(

  87. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @DilanUbay

    Scoot'ın ısırdığı çocuk dönüşürse, ki mutlaka dönüşecek o ruh hastası avcı kadın geri dönecek demektir.

  88. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.

    Sizce Scott ın ısırdığı çocuk nasıl biri benim kanım çok kaynadı bide şu yamyamın yediği Stiles in babası değil miydi ?

  89. @zana17

    Of harikaydı be :D

  90. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @kofteeadam

    Bence onu kurt yapmasaydı iyiydi çocuğu sevmedim ben..

  91. @haydarbektas

    güzel bölüm

  92. @airbender

    Ya mükemmel bir bölümdü bayıldım çok sevdim de o ağızsın beyefendinin şeklini anlayamadım ben

  93. @AleynaWinchester

    Kira yoluyla Scott'a elektrik veren kadın, Scott'a dönüştürmekle ilgili bir şey dememiş miydi? "Birini dönüştürürsen peşindeyiz" gibi. Ee şimdi ne olacak?

  94. @cihanberkdilber

    scott ilk kurdunu yaptı ve de o yaşlı kadın birini ısırdığıında senin kapına dayancam demişti herhalde daha da güçlü olacak scoot :D

  95. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Stinson

    dean bromu çağırında havai fişekle uçursun wendigoyu :D:D yanlışda hatırlıyor olabilirim :D

  96. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Umut

    Evet diziye bir adet daha kurt eklendi..

  97. @blackiss

    isaac? o nerede?

  98. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @GhosTArcheR

    Hadi Bakalım Scott ilk kendi kurdunu yaptı :)) birisini dönüştürünce değil öldürünce alfalığı gidiyo diye biliyorum eğer yanlış biliyosam bi yorum atında doğrusunu yazın :))

  99. @aliekici

    Güzel bir bölümdü. Sıradaki ağzı olmayanlar, sonra da iskeletler falan cıkar artık heralde :D

  100. @inciefra

    Yatağın altındaki şey neydi ilk başta?

  101. @hunterwolfwamp

    perfect bir bölümdü . aştılar kendilerini iyice ama scott ın true alfalıgı elinden gitmez umarım .

  102. @Evansy

    Voldemortun oğluda geldi oh süper şkdfşdlskfşldsf

  103. @seLcukTk

    Bi yamyamlar eksikti :D Vampirler ne zaman gelir acaba ? :D

  104. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @senaseyh

    o değil de spoiler yapsanız bölümü izlemiş gibiyim şu an

  105. @senaseyh

    eklenmiş ama izleyemiyorum ne güzel :)))))))

  106. @busradiyebiri

    kalitesi düşük başka <span>alter</span>natif yok mu ?

  107. @HidraB

    o adam kim ya öyle ağzı yok orasına burasına bişe sokuyor

  108. @rosslynch750

    wendigo diyince aklıma dire supernatural geldi harika bi bölümdü özellikle lakros sahneleri

  109. @badxwolf

    dünden beri bunu bekliyorum ya muhteşem :D

  110. @Arroyoooo

    eklenmiş bile :D

  111. @Arroyoooo

    ne zaman alt yazısı eklenir :D

  112. @R0001

    Vk olsada indirsek :)

  113. @senaseyh

    Altyazısız koyma mantığı ne lan :WQEW:E:qEqew

  114. @Furkan2525

    Admin Altyazı gelsede izlesek :S ://

  115. @moonday

    bu diziyi artık sadece scott'ın güçlü kuvvetli bir alfa olduğunu görebilmek için izliyorum :D

  116. @HolyLeaf

    Admin süpersin ama sunu türkçe altyazı ile birlikte çıkarsan daha da güzel olcak :D

×