How I Met Your Mother Üye Girişi Yaparak
Favorilerinize Ekleyebilirsiniz

How I Met Your Mother

2005 Komedi, Romantik 22 Dakika ABD Yönetmen: Pamela Fryman, Rob Greenberg, Michael J. Shea IMDb: 8.4


Carter Bays ve Craig Thomas'ın yarattıkları "How I Met Your Mother" konu olarak, romantik başrol Theodore -Ted- Mosby'nin (Bob Saget) hayatının aşkı -eşiyle- tanışma hikayesini flashbacklerle anlatan bir sit-com. 2030 yılında evli, iki çocuk babası Ted çocuklarını karşısına alıyor (David Henrie, Lyndsy Fonseca) ve hikayesini anlatmaya başlıyor. 2005'te 27 yaşındaki mimar Ted (Josh Radnor), arkadaş grubuyla kendisine küçük bir dünya yaratmış bir genç. Arkadaş grubu; en iyi arkadaşı, hukuk öğrencisi Marshall (Jason Segel), Marshall'ın dokuz yıldır birlikte olduğu anaokulu öğretmeni Lily (Alyson Hannigan) ve absürt bir kişiliğe sahip olan takım elbisesiz nefes almayan, hiperseksüel Barney Stinson (Neil Patrick Harris). Günler akıp giderken, Marshall, tek aşkı Lily'e evlenme teklifi etmeye hazırlanıyor. Kahramanımız Ted bu noktada hayatını gözden geçirmeye karar veriyor. Romantik Ted bekâr kalmaktan hiç haz etmeyen biri olduğu için, gerçek aşkını aramaya koyuluyor. Derken Manhattan'daki Marshall, Lilly ve Ted'in birlikte yaşadığı evlerinin altındaki McLaren's Pub'da Robin Scherbatsky (Cobie Smulders) ile karşılaşıyor ve ilk bakışta evleneceği kadını bulduğunu düşünüyor. Acaba öyle mi?

İzlediğiniz dizileri belirlemek için
üye girişi yapın.
1.S.
22 B.
2.S.
22 B.
3.S.
20 B.
4.S.
24 B.
5.S.
24 B.
6.S.
24 B.
7.S.
23 B.
8.S.
23 B.
9.S.
23 B.

Dizi hakkında ne dediler?

  1. LEGEN WAIT FOR IT DARYYYY

  2. @commelanuit;

    finali beğenilmediği için alternatif final de yaptı adamlar abartmayın şunu artık

  3. @T- Ted (Misafir)

    https://www.youtube.com/watch?v=ArivwfsApOs

    Ananas olayı, izlemek isteyen

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Serdar (Misafir)

    çok güzel dizi fakat ne bileyim final final gibi değildi hepimizin beklediği şey Ted'in düğünü idi sonda onlarla ilgili daha çok bölüm olabilirdi son 4-5 bölüm sadece bölüm koymak için olmuş en azından Ted'in düğününü yapsalardı

  5. @burakk61ts (Misafir)

    bıkmadan sıkılmadan hala ilk izleyişim gibi 4.kez izliyorum ve etrafımdaki kişilere önerdiğim halde izleyen yok eğer siz buraya kadar gelmişseniz hiç düşünmeden 1. bölümü izleyin :)

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @odekangg;

    finali bu kadar berbat biten bir dizi daha yok.

  7. @Kinqie;

    Dizi izlemeye yeni başlayan kişilere yabancı dizileri sevdiren, mükemmel ve doyulmaz bir dizi. Her bölüm ayrı heyecanlıdır, bir saniye bile ileri sarmayacağınızın garantisini şimdiden alabilirsiniz. i z l e n m e l i

  8. @Harika (Misafir)

    Belki 20.kez başlıyorum bu diziye! İzlediğiniz bütün komedi dizilerini unutun, onlarla gülüp onlarla ağlayacaksınız.

  9. @Tuana (Misafir)

    Ben friends dizisini izledim ve Harika bişeydi inanılmazdı iyiki izlemişim dedim bitince. Peki aynı şeyi himym'a da diyebilir miyim daha başlamadım nasıl bu dizi??

  10. @slhtlh (Misafir)

    Hem dizinin sonunun kötü bitmesi hem de dizinin kötü sonla bitmesi yüzünden diziyi bitirince bi Barney'i falan özlüyor insan sonra dayanamayıp aradan rasgele bölümleri izliyor. Bende yapımcılar ne yaptıklarını biliyorlarmış :)

  11. @Robertdownex;

    efsaanee. isteseniz bile bırakamazsınız

  12. Haala başlamadın mı? Vakit kaybetmeden başla hemen!!!

  13. @saqolera242;

    abi 2.ye başlıyorum hayırlısı müthiş ya efsaneeeeee

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @potapenko;


    son sezonun da duygusallığın dibine vuran final olabilecek rahat 10 bölüm varken son iki bölümüyle detayları çok zorlayıp hayal kırıklığı yarattığını düşünüyorum

  15. @sezercik;

    başlamalımıyım?? :/

  16. @kapoera889;

    beklenmeyen final deyip duran insanlara aldanmayın tüm zamanın gelmiş geçmiş en iyi dizisi sonu beğenilmeyebilir ama efsane olduğu gerçeğini hiçbirşey değiştirmez. Emsali yoktur bu dizinin şiddetle tavsiye ederim

  17. @emirhangas;

    hem güldüren hemde ağlatan hayatımın dizisi

  18. @gulcey;

    Tüm sezon boyunca beni hem güldüren hem ağlatan hem de hayata farklı bakmamı sağlayan dizi. İzlemek hayatımda yaptığım en doğru şeydi :D Finalini izlemeye kıyamamıştım bitince bi boşluk oldu. Ailem oldular tamamen. Kötü yorumlara bakmayın hiç. İlk 3 bölümden sonra tamamen sarmıştı beni.

  19. @wonderful;

    dizi tam bir efsa beyleyin ... nevi!!!!

  20. @askinselvi;

    Kendine yakışmayan bir final yapıp, beni Friends'i izlemeye zorladı. Friends'i izledikten sonra anladım ki. Friends'le Himym kıyaslanamaz. Himym komedi dizisi, Friends tam bir legen w8 for it dary.

  21. @wonderful;

    hayatımın dizisi izlemeyenler hemen başlasın canınız sıkkınsa bu dizi inanın çok iyi gelecek:D

  22. @forevernew;

    Harika bir dizi gerçekten. Oyuncular müthişşş :)

  23. @erkan303;

    Barneyin bütün kurallarini ciddiye al kiz tavlamalarini izle gerçek hayatta eş cinsel evlilik yapsin ne anladim bu işten ?

  24. @eylls;

    bu dizinin bi benzeri olamaz... son bölümünü izlediğimden beri hayatımda ciddi bi eksiklik hissediyorm... bana bu diziyi kardeşim önerdi.. ilk bölümünden haliyle bişey anlamadım sıkıcı dedim ama çok kısa bi süre sonra bildiğiniz takıntı haline getirdim günde 5-6 bölüm izlemeye başladım.. harika bişey denemezseniz hayatınızın kayıbı olur..

  25. @berkindmrts;

    Bitti diye ağlayabileceğim tek dizi :D

  26. @lastlullaby;

    Hayatımda izlediğim en mükemmel diziydi. Gerçekten benim ailem gibilerdi yani muhteşem bi dizi hiç tereddüt etmeden başlayın :3

  27. @Ece_Nefesgldi;

    ANANAS OLAYI ÇÖZÜLMELİ

  28. @Ecem_gnc;

    Kesinlikle hiç düşünülmeden izlenmeli :D İlk başta izlemekte kararsızdım ama bu dizi MUHTEŞEM.

  29. @wonderful;

    hayatımda izlediğim en iyi dizilerden biridir.

  30. @wolfianwhovian;

    9 yıldır devam eden bu dizi hayranı olduğum 3 dizinin arasındadır. Komedi ve dram seviyorsanız kesinlikle bu diziyi izlemelisiniz. Sonunu biraz garip bulurum ama benim için her zaman efsa-nevi ( :d ) olan dizierden.

  31. @ilaydayaren;

    Bittigine hala inanamadigim dizi :(

  32. @aziz_otkur;

    izledigim en güzel dizisin :p

×