13 Reasons Why 2. sezon 7. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @@Selambebekbenkelebek (Misafir)

    Şu aralar cidden Hannayı şey olarak görmeye başladım emin değilim

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Öylesine (Misafir)

    Bir insana gay olmak bu kadar mı yakışmaz tony

  3. @Zachkalpben (Misafir)

    Zach aşkımı üzmeyin yağğ

  4. @bryce walker (Misafir)

    herkes bana kızmış aq napam azgınım siz chloe yi görseniz aynısını yaardınuz

  5. @sanane (Misafir)

    bryce durmaz yeni sevgilisine de acıyorum. bu 3. yaptığı zach diyecek hiç bir şey demiyorum bu dizi de ki erkekler sadece bunu düşünüyor bilmiyorum. tüm erkeklerde mi böyle düşünüyor ve yapıyor. şimdi buna cevap verin.

  6. @sellbilen (Misafir)

    geçen sezon daha guzeldi

  7. @defne (Misafir)

    Geçen sezon daha güzeldi

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Jsjfkfjs (Misafir)

    @madmaxes hani sheri partiden sonra kaza yapmıştı ve bi tane trafik direğini kırmıştı sonra aynı partiden jeff içki almaya çıkıştı ve sheri kimseye haber vermediği için tabelayı görmedi kaza yaptı

  9. @madmaxes (Misafir)

    jeff atkıns e noldu hatırlamıyorum hatırlayan varmı

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @oVolİ;

    Bryce yeni sevgilisinede tecavüz etmeye başladı umarım bu sezonun sonunda adaletin eline düşer yani bence yok yere bir sezon daha uzatmak mantıklı değil.
    Bölümün yarısına kadar nerdeyse Clay'inde diğerleri kadar suçlu zannettim ama onunki gerçektende çok çarpıtıldı. Bu arada Justin amacın ne? Clay'in ailesini çalmak?

  11. @Justinim (Misafir)

    Malsın jessica

  12. @Rival (Misafir)

    2.sezon efsane

  13. @asdsadq (Misafir)

    çıkardım konuş

  14. @sdasdsd (Misafir)

    yadhashd aıs dhasdü

13 Reasons Why 2. sezon 7. bölüm izle,13 Reasons Why 2. sezon 7. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×