Breaking Bad 5. sezon 6. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @SONYORUM EHEH (Misafir)

    YEMEK SAHNESİNDE ÇILDIRDIM

  2. @jessie yo!;

    ABİ BU FİLM BİR HARİKA DOSTUM! skyler dan nefret ediyorum. walter dayı da yalnız kaldı hala ısrarla yapmak istiyo. bir de ofisten o şeyi çalması yok mu ... SÜPER BİR BÖLÜMDÜ!

  3. @Erol (Misafir)

    En son benim yo :)

  4. @Ensonbenim Yo (Misafir)

    Hey yo en son benim

  5. @mokoko (Misafir)

    Güzel bölümdü ve Mike ın polislere bırakyığı not efsaneydi .d

  6. @mokoko (Misafir)

    Bu skyler keşke ölse lan.Walt kaçmakta zekasını kullandı gene ve herzamanki gibi efsane bölümdü :)

  7. @mokoko (Misafir)

    Mike in bıraktığı not efsaneydi .d
    Fuck off

  8. @erendroy;

    Bitch skyler

  9. @metinbektas25 (Misafir)

    tarantulayı almadılar çocuğun parmak izi var. amk niye kafanız basmıyor sizin.

  10. @limonlugazoz;

    çeviride hatalar var sonda everybody wins diyo walt

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @didemxx;


    yemek de jesse ye bittim ya zaten fav karakterim bi o düzgün

  12. @Pajanek;

    Bi doymadın Walt! Bi doymadın be adam
    Saul gene formundasın adamım

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @queres;


    Jessein yemekteki tavırlarına mimiklerine bakışlarına koptum hahah çok iyiydi :D

  14. @Altair;

    Jesse ve Sky bir araya geldi mi sohbet hiç durmaz iyi anlaşırlar. :D

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Goodlife;


    yemekte jesse ye koptum :D oscarlık oyunculuk sergilemiş resmen asdfghjk

  16. @Serannian;

    Gerizekalı skyler a boşanma belgelerini imzalayıp vermedi mi walter hala neyin kafasını yaşıyor anlamadım. Parası da var gitsin başka yerde yaşasın

  17. @bestkuyem;

    arkadaşlar, skyler kötüymüş, walter hırslıymış, o öyle yapsaymış, bu böyle etseymiş... iyi hoş da, sizin yorumlarınızdaki gibi olsa 1 sezonluk dizi olarak kalır, efsane Breaking Bad olmazdı. bu dizi skyler kötü olduğu için walter hırslı olduğu için bu kadar güzel. skyler ı sevmeyen gitsin pis yedili izlesin. senaryonun izleyiciyi bu kadar içine çekmesi büyük başarı tabii ki, ama kendinizi bu kadar kaptırmayın. izleyin, sadece keyfini çıkarın.

    ps: bu bitmek üzere.. bir de bana bir dizi önerin.

  18. @sezercik;

    skyler öl artık

  19. @sertberfin7;

    ya mütüş bölümler bunlar.. Walt nasıl akıllı adam. Cnm dzi

  20. @berke8;

    Jesse acayip komikti su içerken öle bi bakıyor ki :D

  21. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Devran;

    yemek yedikleri sahneye bittim :D walterın aç gözlülüğü sezon başındaki verdikleri spoilerin sebebidir

  22. @sbe;

    walter yine son anda bişey buldu ya

  23. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @tdagli;

    adam elini yakıp kelepçeyi yaktı neden gozlugunun tek camını kırıp kesmedi benmi cok ince dusunuyorum :)

  24. @TheDocctor;

    İleride Gretchen ların şirketi de alır :):)

  25. @the_red_john;

    bu bölümden sonra white'nın bir numaralı düşmanıyım. bu nasıl bir egodur kardeşim. işe başlarken ailesi için başladı 700 bin küsür kazanıp bırakacaktı, şimdi ise 5 milyon az geliyor. ulan salak o para senin 7 ceddine yeter. istesende harcayamazsın o parayı zaten. neyin kafasındasın. bu aç gözlülüğü yüzünden hem ailesini hem de kendisini öldürtecek. nerede o dizinin başındaki aile babası. en güzelini jesse dedi. meth imparatorluğunu kurmak övünülecek birşey mi.
    mevzu sadece bu da değil. adam taş kalplinin biri çıktı. masum bir çocuk gözünün önünde öldürüldü umurunda değil. yalandan gözüme uyku girmiyor diyo bi de jesse'ye. adam bildiğin ıslık çala çala devam etti ya la pişirmeye. mike bile bu kadar soğuk kanlı değil.
    walter artık benim için bitmiştir. büyük ihtimalle öldürülerek bitecek dizi zaten. kanserden ölmeyi beceremeyecek. favori karakterim jesse dir bundan sonra.

  26. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @doexis;

    yemek sahnesinde Jesse'ye güldüğüm kadar 5 sezon boyunca gülmedim :)

  27. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @argrgn;

    everybody wins :))

  28. @Reneess;

    jesse akıllanmaya başladı yaa

  29. @Toole;

    jesse nin yüz ifadeleri süperdi :D

  30. @Robb_Stark;

    Walter'a laf yok.az anlayışlı olun karısı adama ölmeni bekliyorum dedi adam elimde sadece bu iş kaldı para için yapmıyorum diyo

  31. @avci14;

    Walter iyice şerefsizleşti,, hazır elinde pislikten kurtulma şansı var ama kullanmıyor, böyle adamların sonu yanındakilerle beraber felaket olur. Bazıları para için bu ise güç ve şöhret için yapıyor bu işi.

  32. @Mervishka;

    jesse civcive benziyor çok tatlı :P

  33. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @cassieffy;

    skyler ne kadar uyuz bi karakter lan white ıda sevmemeye başladım

  34. @MetinBy;

    666 sübminal detected

  35. @MetinBy;

    Sarı saçlı genci sevdim tereddüt etmiyor tak kafaya helal sağlam herif

  36. @beyondthewalls;

    5. sezonun bölümleri ayrı bi güzel sanki ya :D

  37. @berkbaykan;

    Hell yeee!! 5.sezon bi harika

  38. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mrtblt;

    skyler, seni aldattığımı da söyledin mi ona? dedikten sonra jesse nin su içişi haha :d çıkan tek ses bardaktaki buzlar :D

  39. @ZeynepKaya;

    o şirin bebek skyler dan nasıl cıktıysa

  40. @turan3333;

    yemek sofrasındaki jesse :.DSa:d

  41. @OzgeDean;

    Jesse'nin o su içmesine güldüğüm kadar hiçbirşeye gülmedim ya :DD:D:

  42. @UmitSmiler;

    Abi anlamıyorsunuz Walt ın amacı para değil ya karısı adama ölmeni bekliyorum diyor siz ne parasından bahsediyorsunuz bu saatten sonra walt ın parası olsa nolur olmasa nolur adam kendine bir amaç arıyor bi neden arıyor yaşamak için büyük patron olmak istiyor hala para diyorsunuz

  43. @reegshaman;

    skyler dizideki en masum kişi herkes ona sövüyo :D

  44. @crazyllama;

    skyler sıkıntı çıkartıyor aq bence skyler intihar etsin adam çocuklarını da işe katsın al sana imparatorluk

  45. @TotemGS;

    dizinin başında fring walta 2milyon dolar vericem sizde bu işten çekileceksiniz dese havada karada kabul edecek adam 5 milyonu istemiyo ilginç gerçi kabul etse dizi biter orası ayrı

  46. @W.W.;

    Jesse'ye öldüm bittim bu bölümde ya :D

  47. @ORICHALCOUS;

    jesse nin su içerkenki halini 10 kere izledim 10 unda da fena güldüm.. :D Aaeron poul çok iyi bir oyuncu bence çok yetenekli ..

  48. @Fight4Freedom;

    Jesse manyak ya :D m4l çocuk

  49. @meyramine;

    gururmuş yaşama sebebiymiş saçma, bu para yüzünden her şeyini kaybetti adam hala daha fazla istiyor. hem malı alan hem tüketen hem de üreten herkesin hayatı karardı, işten çıkmak için daha iyi sebep mi var, yok bu Walt'ın içi çürükmüş eli para görünce potansiyelini ortaya koydu

  50. @sefaeken;

    5 sezonluk gülme ihtiyacını jesse 2 dk da giderdi :DD

  51. @nerazzurri;

    Milyon dolarlar her açıdan yüksek bir miktar gibi gelebilir ama herşeyin önüne para geçse de paranın önüne de gurur geçer. Adam haklı.

  52. @ozan01;

    ya şunu anlayın artık adamın derdi para değil para değil elinde hic biseyi kalmadı hayatında bir amaç olsun istiyor imparator olmak istiyor anlayın be tutturmuşsunuz bi paraya doymuyor diye alla alla

  53. @hayatadal;

    tamam kadına el kalkmaz eyvallah ama şu walt skyler a bi tane vursa hoşumuza gitmez mi??

  54. @leiche;

    jesse ya ahahaahaha :D:D:D

  55. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @holylife;

    yemek sahnesin de jesseye koptum yaa :D mimikler falan harikaydı

  56. @rich;

    Walt ne kadar mal birisi hiç mi paraya doymaz bir insan allah aşkına 5milyon dolar türk lirasında 10 milyon eder bu parayla tüm akrabalarını doyurursun be

  57. @rich;

    Jesse Pinkmanı waltların akşam yemeginde görmek bi garibime gitti nedense

  58. @Avatar09;

    walt paraya doymak bilmiyo :D jesse yine güldürdün beni he

  59. @Aleynaozyaman;

    Jessenin 36.14 teki bakışı der susarım :D

  60. @tahaucar;

    jessenin su içişi :DDD

  61. @Einstein;

    Sky gibi kadını Allah düşmanıma vermesin :D Bu arada Walt doğru yoldasın adamım...

  62. @RghyLady;

    Walt eşeklik ediyor valla ya :S

  63. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @reverseGraph;

    Jesse'nin Walt'larda yemeğe kaldığı sahne gülmekten öldürdü beni :D Sky delisi walt'a dedi ya aldattığımıda söyledin mi falan diye, Jessenin mimikleri krize soktu beni :D :D

  64. @mertozturk;

    Walt kelimenin tek anlamıyla kafayı yedi. Hırs uğruna hiç edicek kendini ve etrafındakileri.

  65. @Nuri;

    Skyler'ı parçalayıp sarı meth diye piyasaya sürmek istiyorum.

  66. @sevmedim;

    Ricky Hitler AHAhaa

Breaking Bad 5. sezon 6. bölüm izle,Breaking Bad 5. sezon 6. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×