Gotham 2. sezon 18. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Chuck... (Misafir)

    Diziyi mahvettiler bu bölümü sadece julia taylor ross için izledim oyunculuğu her zamanki gibi harikaydı keşke ölmeseydi

  2. @belieber (Misafir)

    WTF!!! galavan OMG

  3. @belieber;

    dizinin başında Previously on gotham diyolar ya ben neden onu britney spears on gotham diye anlıyorum

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @-A (Misafir)

    dizi güzel ilerliyo hatta hızlı da ilerliyo baymadan ama keşke biraz daha orjinal hikayeye bağlı kalsalar çok fazla şeyi değiştiriyolar bu diziden sonra film serisini izleyen veya çizgi romanını okuyanlar için olaylar karman çorman bi hale gelebilir

  5. @mert1398;

    inşallah hep böyle bozmadan devam eder bu dizi neler oluyor öyle yaa

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Ayhoneyim;


    SUB ZERO NE YA DC UNIVERSE VS MORTAL KOMBAT MI YAPICAKLAR BİR DE BAŞIMIZA

  7. @Pavoo;

    15 yaşındaki çocuk oyunculuk dersi veriyor

  8. @manic;

    şu çocuğun her bölüm gıdım gıdım batman'e dönüşmesine bayılıyorum. o nasıl güzel oyunculuk. o nasıl güzel sözler. batman gelirse keşke bu çocuk oynasa bayağı da tip yakışıklı bişey. bruce wayne'e yakışır bi şekilde.

  9. @mustafaf;

    dizi iyice saçmalamaya başladı.batmani takip edenler kimin wayneleri vurduttuğunu bilir nasıl bağlıcaklar acaba, son sahnedeki saçmalık hele batman havasından uzaklaşıyor dizi

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ypasaoglu;

    Haydaaaaa o son neydi la öyle. Ulan Hugo Strange

    AZREAL !!! or GALAVAN !!!

  11. @noyan_yabgu;

    ne güzel dizi arkadaş :) Her bölümü güzel.

Gotham 2. sezon 18. bölüm izle,Gotham 2. sezon 18. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×