La casa de papel 2. sezon 4. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @diziman06;

    eyyy tokyo senin yine amk

  2. @misso (Misafir)

    bu tokyo baş belası resmen.

  3. @Gamze (Misafir)

    Şu kız herkesin başına bela açıyo

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ceren karaca (Misafir)

    aaaaaaaaaah dağ gibi moscow yerlere serildi .raquel kaknem gudubet raquel kadının soygun falan umru değil manitadan oldu diye kendini şaştı . insan bi aynaya bakar ben bu tiple bu adamı nasıl tavladım diye profcuğum bebeğim sergio stockholm sendromu yaşıyor

  5. @tahta (Misafir)

    Tokyodan karakterini nefret edilsin diye mi yaptınız arkadaş. Bir kaltak bu kadar mı kaltak, aptal ve bencil olabilir .

  6. @AhlaksızTavşan (Misafir)

    Ya oslo ve helsinki ikiz değil miydi? Profesör neden diğer sırp'a kardeşin falan dedi ki... Acaba bunlar üçüz mü? Ayrıca tokyonun kaçırılma sahnesinde arabanın camlarını boyarken polislerin bir şey yapmaması çok saçmaydı.

  7. @ELmas (Misafir)

    Tokyo'nun gidişi kabul edilemez !! Sürprizlerle dolu olanlar zaten profesör ve tokyo idi.. Telafi ederler umarım.

  8. @Kundaktaki Tavşan (Misafir)

    Hepsine mokoko tokyoyainsanlik

  9. @Yavuz877 (Misafir)

    Motorla uçuş mükemmeldi moskova vuruldu inş bişey olmaz :D

  10. @@GELMEYECEK (Misafir)

    MOSCOW A BİŞE OLMASIN YA VE MOTORLA GİRİŞİ MÜKEMMELDİ

  11. @meltmelt;

    yalan makinesine bağlamak falan fazla saçmaydı

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @maminatör;

    true love profesör :D

La casa de papel 2. sezon 4. bölüm izle,La casa de papel 2. sezon 4. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×