Limitless 1. sezon 6. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Limitless 1. sezon 6. bölüm Side Effects May Include...
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Elijahh;


    yeni adam bradleye çok benziyo.. azıcık kilo alsa ikiz gibi olacaklar :))

  2. @ozlem74;

    ve bir patlak durum daha, filmde oynayan breadley cooper dizide de oynuyor diye sevinmştik ki ilk bölümde 5 dk lık kısımla göz boyadı sonra her bölümde ismi geçti geçti derken bu bölümde ddaaa daaan bradley amca gone yerine başka benzer bir amcayı koymuşlar, amcaya tanıtım için para verdikleri anlaşıldı satış politikası buraya kadarmış ne uyanıklar biz yutar mıyız ..ahaha bile bile böyle olacagını yuttuk...YAZIK.

  3. @ozlem74;

    aaa bu arada 10 dk ön girişte hala bradley amca var sağolsun diziden parayı götürmüş helal ona , dizi bizi kekliyo o da diziyi :)

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @cskgamze;


    yemin ederim aklıma gelmişti.. Filmde kötü olmayan adamı dizide kötülemek çok saçma derken,hamle geldi :)

  5. @samakn285;

    Konusu falan feci sarıyor ama sindire sindire işlemeye çalışırken insanları soğutuyorlar umarım çok kötü olmaz bu.

  6. @antiQoor;

    hayır aynı şişeyi ve içindekileri kullanmak çok mu zordu da... 36:30 / 42:10

  7. @Nazenin;

    Plan C. Neden bu kadar tanıdık geldi acaba :/ Kaynağı taa soğuk savaş dönemine dayanan bir stratejiymiş. Ve altından Amerika çıkıyor tabi, başka ne olabilirdi ki

  8. @Xaera;

    Hala daha bir tutar yanı yok çok yavaş işliyorlar konuyu bu umarım bu dizinin sonu olmaz.

  9. @svchost;

    çok iyi bir bölüm daha
    not : 22 bölüm olcakmış sezon beyler bayanlar

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ahmetkarasu06;

    Epperlye yazık oldu iyi adamdı demekki neymiş evine gelen her kutuyu hunharca açmayacaksın :D

  11. @Fylhii;

    lanet olsun sands bu kadar havalı olma

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @TRiGeRFaTaL;


    Moore zaten filmde de kötü biri değildi.Öyle bi şey yaptırmayacağını çakmıştım zaten

  13. @Slickblade;

    Ne oldu lan orda :D

Limitless 1. sezon 6. bölüm izle,Limitless 1. sezon 6. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×