Riverdale 1. sezon 12. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Varchie (Misafir)

    Jason yerim seni garibim

  2. @@edaaaaaaa8 (Misafir)

    Abi çok güzel lan kafayı yicem 3ü geçtim 4.sezonda gelsin off çok merakliyim evde sherlock gibi dolaniyorum

  3. @Scouserxo (Misafir)

    Archie şizofren bence

  4. @kurosakiiii (Misafir)

    spoiler vermeyin

  5. @Beyza_pm (Misafir)

    Jughead aşkımm ❤❤❤

  6. @stryhale (Misafir)

    Şerif bir şerif Stilinski değil maalesef

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @kimsesizkimse (Misafir)

    abe bu nası senaryo bi insan oğlunu niye öldürür???

  8. @şiqayetim var haqim bey (Misafir)

    bu nası şerif aq yaptığı bişey yok anca çocuklar buluyo wtf

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @arden (Misafir)

    bu ne ya böyle? psikolojim alt üst oldu. sondaki adamın oradan sallanması hoşuma bile gitti. en harika bölüm buydu.

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @gece kusu (Misafir)

    neden öldürmüs anlayamadım.

  11. @Irıspıclicford (Misafir)

    Ulann bu nasıl bir bölümdü bee .clicford a bak sen

  12. @EFPİ (Misafir)

    BEN EFPİYİ ÇOK SEVİYORUM AQ DELİRİCEM ÜZÜLÜYORUM

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @yamuk çocuklar (Misafir)

    AAA ENSEST AA AKRABA EVLİLİĞİ AA ÇOCUKLAR YAMUK DOĞACAK IY

  14. @afyyn;

    jughead'i üzen herkesin allah cezasını versin çocuğa yazık be

  15. Efsane bölümdü

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Riverdalefanı (Misafir)

    Babası öldürmüş

  17. @Ahahah (Misafir)

    Jason'u babası öldürdü izledim oh kudurun

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @riv (Misafir)

    archie kadar salak ve boş bir karakter yok yeminle ya

  19. @aybuke (Misafir)

    en sondaki şarkının adı ne?

  20. jughead'e yazık değil mi ama onun suçu ne daha liseli bi çocuk çok üzüldüm ona keşke betty'nin evinde kalsa

  21. @Ceren (Misafir)

    Vay be ne bölümdü ama ! Şuan şoktayım.

  22. @HastaLaVi2 (Misafir)

    İlk burada buldum bölümü teşekkürler

Riverdale 1. sezon 12. bölüm izle,Riverdale 1. sezon 12. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×