Shameless 2. sezon 11. bölüm izle

Daha sonra izle
Shameless 2. sezon 11. bölüm Just Like the Pilgrims Intended
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @ayzekh (Misafir)

    Lipe yazik

  2. @belieber (Misafir)

    doğum sahnesini ne diye gösterirler ki sanki psikolojim bozuldu yaa offff nasıl aklımdan gitçek şimdi ıyyyyyyyyyyy

  3. @@besstx (Misafir)

    Hiç bir bölümde bu kadar duygu karmaşası yaşamamıştım be

  4. @mermaidw;

    Sevmediğim karakter yok çok ilginç. En az sevilen karen da olsa :)

  5. karen tam bir orospu insan bebeğine nasıl bunu yapar görmek istemiyorum onu götürün nasıl der

  6. @Maya (Misafir)

    2 sezondur izliyorum daha çok Ian sahnesi olsaydı ya

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @slythelady (Misafir)

    Şu monica nın bileklerini kestiği sahnede gözüm doldu be

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @dawn (Misafir)

    ulan başından beri biraz olsun sevmedim o adi karen fahişesini. lip de başına ne geldiyse hakediyor bence. sen kuyruk gibi kosarsan kızın peşinden o da seni parmağında oynatır gerizekalı.

  9. @Umut1234 (Misafir)

    Karen babanin dedigi gibi tam bi orosbusun fahişe surtuk seni

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bebet;


    üzüldüm ama lipin cocugu olmaması iyi haberdi

  11. @uaragorn;

    ulan lip e çok üzüldüm be ağlıyacak dereceye geldim

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ovye;

    doğum sahnesi neydi be öyle.. asla doğum yapmıycam şahdfşsuhg :'(

  13. @CCMaster;

    Lip için kısa vade de üzücü olsa da uzun vadede daha iyi olduğunu düşünen bir tek ben miyim?

  14. @bayco;

    Karen sopalık.

  15. @brsylmzrr;

    nasıl bi bölümdü lan içim kalktı resmen :d

  16. @gulcey;

    Son sahnelerde gülsem mi üzülsem mi karıştı. Olaylar hızlı değişti. Sezon finali gibiydi

  17. @FreedomDark;

    Sheila ve Jody tam tencere kapak yani, Sheila çok tatlı ya son sahnede güldürdü yine :D

  18. @ayemseriyusli;

    Ulan karen buraya yazamasamda sağlam sövüyom sana her bölüm,yazık be Lip e

  19. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @AyseAvci5;

    Senin oralar epey genişlemişti zaten Karen :D hahahahahah Jody mal ama arada cuk oturtuyor :D

  20. @lCEMAN;

    ya Karen yatmadığın başka ırk felan kaldı mı söyle!!

  21. Lip'ime yazık be,geberesice Karennn

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Ece_Nefesgldi;

    kevin in holly fuck deyişi

  23. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @justblond;

    Sezon finali gibi bir bölümdü gerçekten. Bebeğin başkasından olacağına adım kadar emindim, eh o kadar alkol, sigara vs. kullandığı için down sendromlu olması da olağandı. Lip için üzülmüyorum artık. Ian da kendini aşmaya, zincirlerini kırmaya başladı. Hadi bakalım, hayırlısı! Ve her zamanki gibi eklemeden geçmeyeceğim; diziyi çevirisiyle birlikte bize ulaştırdığınız için teşekkürler dizist ekibi :)

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.

    KAREN KEŞKE SENİ DE HASTANEDE BIRAKSALARDI

  25. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @anet01;

    herşey tamamda sheila evden nasıl öyle birden cıktı ?? o kısmı saçmaydı bence

  26. @wonderful;

    bölüm çok iyiydi yaa:D ayrıca karen gerçekten tam bi bitch yaa çocuğunu almadı falan çok sinir oldum

  27. @selenseda;

    Sen babama, ben anana :D

  28. @Luckiyies1;

    karen çok hata yapmış seks bağımlısı bitch :D

  29. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @AlperenAydemir;

    Karen gibi saf bir kadının karen gibi bir orospu kızı olamaz

  30. @RghyLady;

    Karen çok çok ayıp etti ama

Shameless 2. sezon 11. bölüm izle,Shameless 2. sezon 11. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×