Skam 3. sezon 3. bölüm izle

Daha sonra izle
Skam 3. sezon 3. bölüm NÃ¥ bÃ¥nder dere i overkant mye
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @iisak galp (Misafir)

    bölüm sonundaki şarkının adını bilenler

  2. @Agabe (Misafir)

    Tansiyonum düştü

  3. @sandrine (Misafir)

    allah belani versin noora. hetero halimizle surada bosalmak uzereydik. icine ettin.

  4. @Adrena (Misafir)

    Lan yüz kere söyledim 4. kez izleyişim diye. Hiç değişmedi dört seferdir de Noora'ya küfür yağdırıyorum.

  5. @kullanıcıyım (Misafir)

    CRİS VE EVA DİYE DİYE ÖLECEĞİM.... ARTIK OLMALILAR

  6. @mursitturgut (Misafir)

    Lannnn Noora özlemişim amk civcivini

  7. @Xxxxcxx (Misafir)

    ÖPÜŞÜN ARTIK

  8. @chrisveevaistiyem (Misafir)

    isak aşk acısı çekiyordu..

  9. @@Dgngns... (Misafir)

    Bu isak poyraz karayel deki aysegulun ikizi gibi

  10. @zndnzz (Misafir)

    ya isak ile eskild i tek ben shipleyemem

  11. @V.G.G (Misafir)

    MK SAHNEYE GELdsçasA
    SDAS

  12. @V.G.G (Misafir)

    bu nasıl bi sezon

  13. @cdragon (Misafir)

    yaşasın gaylık

  14. @Lavin (Misafir)

    Finaller başladı ama ben burda isak i izliyorum. Dizideki ciddi ve en derin hikaye bunların ki sanırım. Ama çok da tuhaf geliyor

  15. @nichor (Misafir)

    Tüh Noora bozdun her şeyi

  16. @Sence (Misafir)

    Ulan bunlar bizide gay yapacak korkuyorum amk bune bu sezon gaylar için çekilmii heralde

  17. @iremozleer (Misafir)

    bıktımmmm senden nora

  18. @Ucankarpuz (Misafir)

    Nooraaaaa gelmis hosgelmis william nerde cnm

  19. @yuruyenananas (Misafir)

    Allahım hep Isak ı mı izliycez nerede kızlar nerede Chris ve Eva??

  20. @[email protected]m (Misafir)

    ishakın tshirtünde ki ım illimünati yazısını tek ben mi gördüm

  21. @@Crish (Misafir)

    Bu sezonda Chris ve Eva var mı ?

  22. @Chris ve Eva (Misafir)

    Neden hiç yok sürekli isak ı görüyoruz

  23. @NurrD;

    Gelecek sezonda suna lezbiyen çıkarsa

  24. @eva chris (Misafir)

    noora geldi umarım şu iğrenç aşk hikayesini görmej zorunda kalmam midemi bulandırıyor williamla yaptıkları

  25. @eva chris (Misafir)

    kaşar noora gelcek tam zamanını buldun valla helal

  26. @ümit K (Misafir)

    aşkım geldi sonunda :d

Skam 3. sezon 3. bölüm izle,Skam 3. sezon 3. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×