The Originals 3. sezon 2. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Fatih (Misafir)

    Balkondaki çocuk sahnesi etkileyiciydi

  2. @Lastdark;

    Bence hayley marshall degil hayley MALshall olmaliymis soyismi

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @verda (Misafir)

    birbirleriyle küs olmalarını sevmedim güzel değil barışsınlar artık bide hayleyle klaus aynı evde yaşasalar daha iyi olur ikisi de bebeği istediği kadar görebilir hayley bebeği klaustan kaçırması da saçma klaus ne kadar tehlikeli olsa da bebeğini her zaman yanında olmasını hak ediyor

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @auri;

    eyvaah davina da gitti ... bir freyayı iyi olarak görüyorum artık

  5. @yagmur1912;

    o küçük hediye klaus gibi geldi klaus mu acaba :))

  6. @yagmur1912;

    ya bu hayley ne kadar gerizekalı ya adamdan kızını kaçır sonrada adamı suçla burda olsan boğmak isterdim seni herşey senin yaptıkların yüzünden oldu hala görmüyor mal birde kendini bi bok sanıyor en son böyle olduğunda ne olmuştu hatırlatırım He killed your wolves :)) artık şu aile düzelsin ya olmuyor böyle ayrı gayrı

  7. @serramorgan;

    Hayley Allah senin belanı versin

  8. @rexmix123;

    klaus şu dertlerini çöz be kardeşim zaten başına gelenlerin haddi hesabı yok ağlatıcaksın hepimizi

  9. @pera17;

    Şimdiden böyleyse bu dizi ilerleyen bölümlerin heyecanını düşünemiyorum bile

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Xaera;


    Klaus'un olduğu balkon sahnesi efsanelere oynar.

  11. @Ayhoneyim;

    Ben hala klausun çocuğu nasıl büyüyor çözebilmiş değilim :D

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @witchyy;

    kimse Hayleye abuk subuk laf yapmasın hatun dibine kadar haklı çünkü. olaya tek taraflı bakmayanlar bunu kolaylıkla anlayabilir :)


    Klausla Hayleyin kavga sahnesini süperdi. yalnız Klaus Jacksonı kıskanmaya başladı iyice. bir yandan da Camiye mıc mıc romantiklik yapıyor. sinirim bozuldu. Davina da kötü durumlara kalacak belli oldu.

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @rebekah34;

    Hayley Hopenun annesi eyvallah ama bir türlü yaptığı işleri sindiremiyorum niye bu kadar itici geliyor anlayamıyorum çözemedim gitti ya. Klausun tepkisizliği de çok iyiydi. Sondaki adamlar işleri fena karıştıracak ama hadi bakalım görcez

  14. @omarokko;

    bu yeni zırtolar kim ya klaus reise kafa tutmak bi hata yapmazlar inş

  15. @King_Klaus;

    Yine muhteşem bir bölüm...

  16. @Mrs.Mikaelson;

    hayley mal mısın

  17. @scarex;

    arkadas bu klausa paso atar yapiyorlar ne ayak la guya melez he.

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ozlem74;


    ya bu hayley beni çıldırtacak , iyi tamam çocuğunun ilk 6 ayını göremedi ama ilk sefer bebeğini klaus 'tan ömür boyu kaçırmak isteyen oydu , klaus ne yapsın adam zten paranoyak , öyle bi adama böyle bişi yaparsan adam senin ağz..na ..ıçar abicim öldürmediğine dua et :) ...bu arada bu aurora klaus un eski krığı mı ecep ? :)

  19. @samett32;

    çok sağlam bi dizi oyuncu kadrosuda fena tam bir baş yapıt bu dizinin yerini hiç bişey tutamaz bi kere seneryo çok sağlam sonrada klaus reis :D

  20. @merlinxx;

    Klaus un balkon sahnesi süper ve çok duygusaldı.Hope cadısı da büyümüş çok tatlı ısırmalık gibi ;) teşekkürler...

  21. @johnstark;

    Su hayleymidir ne sıkımdır klaus reize yanlıs yaptı klaus sımdı ortalıgın ................... sondakı adam saglama benzio diger bolumler daha ıyı saracak tesekkurler.

  22. @durmu0;

    güzedi,

The Originals 3. sezon 2. bölüm izle,The Originals 3. sezon 2. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×