The Vampire Diaries 2. sezon 7. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Ben elijah'ı daha çok seviyorum

  2. @Elijah (Misafir)

    klaus mikaelson is coming

  3. @Damonaşk (Misafir)

    Ya bunlar salak öldürün işte Katherin i malmısınız o yine bi yolunu bulup çıkar ordan

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @thedarkness;


    umarım katherine o bok çukurunda ölür

  5. @TheOriginals_;

    Lan 7. sezonun 10. bölümündeyim bi Kalus reyizin ilk geldiği bölümlere bakim dedim duygulandım neler değişiyo neler dizi farklı bişey oluyo ilerlerde bu arada the originals ı izleyin daha iyi pişman olmazsın Klaus Elijah Rebekah var daha ne olsun

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @blackangel473;


    elena vampir oluyo mu hiç oluyosa kaçıncı sezonun kaçıncı bölümü pilizzz

  7. @siyaah;

    çok heyecanlıydı :D

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Uykucucgen;


    buraya
    Ayy Delena istriyom *-*

  9. @MechanicAnimal;

    katherine çıkar yine jhşljjaşsaf

  10. @Birin-Elena;

    üff elenaya noldu ki şimdi .(

  11. @elifluwufan;

    Bıçağın üstüne düştüm asljakdfhdg :D

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @elifluwufan;

    Elena ya nooldu ki şimdi ama bi şey olsa vampire dönüştürürler ya da yüzüğü o takar zaten o ölse dizi biter asdhndgbh :D

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mehmet0024;

    Katharine bile çok üzüldüm aslında sevmeye de başlamıştım kurtulsun ya :D

  14. @FriendsDLSi;

    Abi Demon Katherine olmalı ya :D

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bilge1020;

    Kitapla bir giden tek şey düşmanlar 1. kitap Katherine 2.kitap Klaus (orjinal vampir olan)3.kitapta da Malach dedikleri bir güç

  16. @almilaalkas;

    Vay anasını :O

  17. @hilalkarsli;

    khatherinaya çok üzüldüm lan ama kesin doğru söyküyodu varya damon dinleseydi iyiydi

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @busraozmen;

    Merhaba Orijinal vampire Elijah !

  19. @MetinBy;

    Onu öldürmeyeksin -Çünkü ben öldüreceğim asdafsadsf

  20. @MetinBy;

    -Açıklayabilirim +Sevinirim - Katherine'i öldüreceğiz. Ulan gülmekten karnım ağrıdı :DQAW:

  21. @PSawyer;

    O kadar merhametliyim ki Katherine'ne bile üzüldüm. :(

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @csmytr;

    klaus galiba

  23. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @barisgenc123;

    Katherine yine çıkar bi yerden ölmez o :D

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @hogwartsqezosu;

    Elena'da her b*ka karışmasa başına bişey gelmiycek iyice sinir olmaya başladım ona

  25. @Samet12;

    filmin her bölümünde parti veriyolar

  26. @fener1907;

    elenayı kaçırdılar sonra ki bölümü merak ediyorum :)

  27. @gecedekimavi;

    Katherine lan bu böyle bitmez bu iş :)

  28. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @NutellaOver;

    Kathrine ölmez lan o qarı :D:D

  29. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @selvinur;

    vay bee katherine geri dönücek kesin dsajkghkdf

The Vampire Diaries 2. sezon 7. bölüm izle,The Vampire Diaries 2. sezon 7. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×