The Vampire Diaries 3. sezon 15. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Fark ettim de Rebekah ne kadar da güzel bir kadınmış.Ayrıca Elena senin kadar aptalını görmedim ben. Bonnie yerinde olsam seninle çoktan iletişimimi kesmiştim bile. Damon'a gitmemekle de iyi yapıyorsun çünkü onu hak etmiyorsun seni lanet kaltak.!

  2. @xoxo (Misafir)

    Elijah da ne biliyim o adamida seviyorum

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @xoxo (Misafir)

    Offff ya Caroline ve Klaus ayri Damon ve Elena ayri ne keyfi var bu dizinn simdi

  4. @Morbid_angel;

    Alaric adam hortlak manyağı oldu gelen geçen onu öldürüyor yeter rahat bırakın adamı iyiki bir yüzüğü var

  5. @Morbid_angel;

    Simdi ben tespit gibi tespit yaptım burda kim kiminle sevgili olursa olsun güvenmeyin hayır yani biri biriyle birlikte oluyo bir bakmışsın 5 bolüm sonra başka birisiyle birde her seferinde aşk demezler mi kafayı yiycem umarım stefanla elena hep birlikte olur ama hiç sanmıyorum

  6. @trouble-maker;

    damonu çook seviyorum yaaa

  7. @Ceka-Film;

    Elijah cok iyi bir adam cunku onun Eleenaya yazdigi mektibda soyl;edikleri cok duzgun Cumlelerdi.

  8. @Ceka-Film;

    Damon Kizi yola salinca nasilda sasirdi Eleneyi gorunce

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @melike720;


    bnmde tek keyfim dizi bittikten sonra spoilerlere bakmak (aynı bunu okuyan gibi) ;)

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @elanurzmc;


    ya elıjah gıtmesın diziye cok sey katıyor cok sadık sozunun eri biri elijah lan bırde alarıc ne kadar cok oldu boyle ya valla adam olup dırılme alanında mastır yaptı yeter öldurmeyın su adamı chgsjdgs

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mehmet0024;

    Bu Alaric den ne istiyorlar ya gelen geçen onu öldürüyor :D

  12. @coololankul;

    oha la sonu jdsbfksa :D

  13. @onurtutar;

    ben kötü adam olmakta daha iyiyim süperdi ya

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @hyrykzlky;


    Klaus ile Caroline çok yakışıyodu yha

  15. @mrsMikaelson;

    Sırf Kol ve Klaus için izliyorum,mükemmeller.

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @elifluwufan;


    klaus da çizimleri falan yaktı ya resmen aşka acısı çekiyo ajshdjsjghjf

  17. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @MurderAngel;


    Alaricte her şeyi kaçırdı ya. Sen bir daha öl koçum biz sana haber veririz. :D

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @dilarablaniz;

    Yav bu Alaric Dean ve Sam Winchester gibi ölüyor ölüyor diriliyor

  19. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bilge1020;


    4 veya 5. sezonda Alaric ölücek çünkü yüzüğü onu delirtçek

  20. @makarnasever;

    Elijah çok tatlı lan asD::FG

  21. @makarnasever;

    La bunlar niye hiç okula gitmiyo

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @tvdaleynabiebs;

    Ric de ölüp ölüp dirilmekten bir hal oldu. Ama yüzüğü zar zor iyileştiriyor son zamanlarda zaten. Bir daha iyileşir mi acaba umarım iyileşir. Bu arada son sahne biraz saçmaydı. Kadın zeki bir kadına benziyor madem Ric onda yatılı olarak kalıyor onları neden saklamadı. Ric tabii görür. Salaklık kadında.

  23. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @tvdaleynabiebs;

    Bölümü izlemeden önce yorumlara bakıyım diyorum sonra spoiler içeren yorum görüyorum merakımdan açıyorum sonra heyecanı gidiyor aptal ben sjsjsjsj

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Shadowhunter;


    Ölmek Ric de alışkanlık yaptı. Düzenli olarak ölmezse rahat edemiyor.

  25. @aleynaazz;

    Bir klaus yakısıklılıgı bir elijah asilligi der susarım :D:D

  26. @PSawyer;

    Elijah gitmesin :(

  27. @vampirgirl_55;

    Elijah gerçektende asil biri :D

  28. bu bölümdede hala elena damon diyecekseniz ben sizin ne izlediğinizi anlamıyorum klaus ve ailesinin olayları çok daha heyecanlı resmen ana karakterleri yan karakter yaptılar

  29. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @armutsuyum;

    elijah gitmee :((

  30. @scaryvampire;

    damon gelene geçene var ya töbe :')

  31. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @dannysalvatore;

    alaric'te ne şanssızmış ya gelen öldürüyor giden öldürüyor.damonda ki karizmada kimse de yok ya ama Klausta iyi şimdi :) lan elena senin yerinde olsam Damonu 2 dakika yalnız bırakmam

  32. @canselatasoy;

    alaric az çekmedin

  33. @Crazypow;

    alaric = scott

  34. @asmdeniz;

    artık şu alaric i öldürmeyin.yazık ya ölüp ölüp diriliyor

  35. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @gulerrelif;

    karizmada Cass 1 Elijah 2 :D :D :D

  36. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.

    Alaric'e çok üzülüyorum ya. Gelen geçen onu öldürüyor :(

The Vampire Diaries 3. sezon 15. bölüm izle,The Vampire Diaries 3. sezon 15. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×