True Detective 1. sezon 6. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @bahar (Misafir)

    Bu Martynin karısı tam olarak kahpe.

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bahar (Misafir)

    Marty karısını aldatmaktan bıkmadı, gerçi karısı da pek farklı değil ama Rusta hiç yakışmadı. Kaç bölümdür gösterilen idealist, mantıklı, zeki adam böyle bir hata yapmamalıydı.

  3. @Max cruise;

    Video kalitesinde sorun çıkıyor hepsi buğulu gösteriyor

  4. @wonderful;

    Rust..

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @FANdddddmdk;

    spoiler okumaktan nefret edenler okumasın :) aslında dizinin karakterlerinde bir ironi var. marty +18 yaş altı ilişkilere karşı çıkarken kendisi pekala yapabiliyo. eşi bu ilişkilerden şikayetçi ama o da sinirlendiği nefret ettiği şeyi yapmaktan geri durmuyo. rust kadına kızıyo intihar et falan diyo cinsel dürtülerine engel olamıyo diye ama o da engel olamıyo....ve ne oluyo, birileri ahlak tavsiyesi falan verirken aslında kendileri de öyle ya da böyle aynı şeyleri yapıyo..çaresizce veya isteyerek... :) bu şartlarda anca dedektiflik ayağına yatılır sadece, rust önceki bölümlerde söylemişti tekrar tekrar aynı şeyler olup bitiyo, kutu kolaya öyle bir yapıştırdı ki bir çember yaptı;bir kutu teorsi oluşturdu.... "kutu kola teorisini" tam anlamadım ama şunu anladım ne olursan ol büyük konuşma :)

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mbaki;

    rust ın kamyonetindeki sinyal lambası marty çarptığından beri kırık kalmış güzel ayrıntı asında ;)

  7. @FANdddddmdk;

    yok artık daha neler :) yani rust bende seni bi şey sanırdım adamım yaa, gözümden düştün...:) yağmur ormanında susuz kalan bahtsız bedeviler :) marty rustın yüzüne nasıl bakabiliyon yaaa.. bu can yakmamıydı başka bi şeymiydi anlamadım...neyse yaww yellow king bana daha çok altın kralı çağrıştırıyor...uyuşturucu, kadın ticareti falan filan için verilecek bi lakap değil bu, yellow daha çok bir yerin özelliği, yani coğrafi manada, veyahut sarışınlar ya da altın için kullanılır. coğrafi ya da mekan olarak sanırım konunun geçtiği yerlerde yellow diye adlandırılacak bi sokak bi cadde bi mekan yok..sarışınları sevenler içinde bu lakap kullanılmaz sanırım, tabi kendisi de sarışın falan değilse yani adam sarışındır belki onun zenginliğinden ahtapotluğundan öyle diyorlardır; ya da bu adamın altınla özel bi ilgisi olabilir ve böyle bir adamın sapık bir yaşantısı vardır.şurası kesin ki papazın yönettiği vakıflara en yüksek katkıyı heralde bu adam yapıyor. ayrıca polisler bu adamdan çekiniyorsa herkesin açığını biliyor demektir. martynin yattığı kız bence onun sex kasetlerini falan yapıyor. ve yeri geldiğinde bunu onun için kullanacaklar....falan falan...rusta yardımcısı olsun :) saygı ve sadakat isteyen saygılı ve sadakatli olsun, yoksa kimsenin şikayet edeceği bi şey kalmaz...kurşun kurşuna milyonda bir denk gelir, çoğu zaman insanın bi yerlerindedir...bu arada açılış müziği meraklısı için The Handsome Family - Far From Any Road fena değil müziğin akışı ama anlamını çözemedim.... :) tşk.

  8. @MCoskungur;

    İlk bölümünden beri sıkıldığımı hatırlamıyorum. Müthiş gidiyor.

  9. @empol;

    Alt yazı istiyoruz gerçekten de geç kalındı önceden şak diye yayımlanıyordu

True Detective 1. sezon 6. bölüm izle,True Detective 1. sezon 6. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×