Vikings 2. sezon 2. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Jeretar;

    Ragnar, floki

  2. @maximillian;

    Siggy'de kişisel gelişim uzmanı amk

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ilayy;


    hem lagertha ya ihanet et bir de 2 çocuk daha yap itici şey, rollo adamım üzülme sen jet ski getiricem ben öyle gideriz yağmalamaya :D

  4. @pssiko;

    Hehe, kan akacak kan :)

  5. @dilayerglu;

    Rollo aynı Aragorn'a benzemiyor mu?

  6. @Dark_Force;

    Benim anlamadığım çevirilerde rolloda ragnarda birbirine ağabey diyor. Hangisi büyük bunların :D

  7. @fernandezz;

    spartacus savaş sahnelerinden çok kişilerin oyuncu rollerini bize sevdiriyodu dramatik bi yapısı vardı ama burda öyle degil dizide sevilen ragnar, floki belki bide rollo spartacusten sonra izlenebilicek dizi

  8. @DeadForLife;

    isimler sizede karışık gelmiyo mu ya :D ragnarın eski karsı ismi özellikle hiç akılda kalıcı değil :)

  9. @DeadForLife;

    game of thrones ve spartacus le karşılaştırmayın game of thrones de genel olarak herkes birbirinin kuyusunu kazıyo orda aksiyondan çok entrikalar var spartacus ise tamamen dövüşler üzerine olduğu için savaş sahneleri çok daha abartılı ve güzel vikings ise genelde savaşlar basit zaten yağmacı barbar oldukları için normal

  10. @JKim;

    Vikingste bir bölümde 4 sene geçebiliyor,şaşırtıcı ama sürükleyici bir bölümdü

  11. @hain13;

    GÜZEL BÖLÜMDÜ

  12. @hasanozkan38;

    benim için dizimag bitti burası başladı

  13. @furkan61uzun;

    abi süper ya, spartacus'dan sonra insana iyi gelen bir dizi

  14. @Stark75;

    Spartacus'ten sonra savaş,kan,cesaret anlamında beklentimi karşılayan tek dizi.

  15. @4Ever2Pac;

    Ortalık karıştı :) Güzel bölümdü

Vikings 2. sezon 2. bölüm izle,Vikings 2. sezon 2. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×